_San87_ schreef:xStephanie schreef:Verbeter me niet Als jij het meteen goed doet dan hoeft dat niet .Let niet zo op me
We creëren een situatie waarin een meisje gered moet worden door een tweaker, zodat ze nog lang en gelukkig samen kunnen zijn
RaymondP schreef:Met z'n tweeën tegen een klein meisje, hoe durven jullie zeg. Ah, daar is de eerste white knight. Ossi, het werkt.
Ossi schreef:We creëren een situatie waarin een meisje gered moet worden door een tweaker, zodat ze nog lang en gelukkig samen kunnen zijn Dat vind ik zo'n goed idee
Ossi schreef:We creëren een situatie waarin een meisje gered moet worden door een tweaker, zodat ze nog lang en gelukkig samen kunnen zijn
Ossi schreef:milou123 schreef:Alleen was jij al verloofd geloof ik? Ik ben de redder ook nietJa maar...
Ossi schreef:milou123 schreef:Alleen was jij al verloofd geloof ik? Ik ben de redder ook nietO. Dat dacht ik. Ik zeg niets meer oke?
RaymondP schreef:Ossi schreef:Ik ben de redder ook nietJa maar...Niks te maren! Aanspreken en gelukkig zijn voor de rest van je leven! Of blijf je liever ongelukkig?
xStephanie schreef:Milou wij gaan trouwen.O, ja? Een triohuwelijk. Heeft m'n snoesjepoesje honneponnetje vast geen bezwaar tegen.
Ossi schreef:RaymondP schreef:Ja maar...Niks te maren! Aanspreken en gelukkig zijn voor de rest van je leven! Of blijf je liever ongelukkig? Ik ben allergisch voor paarden.