Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elllis schreef:Nou nou ..... kan me best voorstellen dat dat niet gebeurd .... walgelijk is wel een heel groot voor hoor !
Over de dagelijks verzorging zou ik me geen zorgen maken dat zit wel goed...of je/we het met deze longeertraining een ander ding
knabbelgirl schreef:arno8 schreef:Weet iemand trouwens hoe dit zit?
Ergens op de eerste bladzijden las ik dat het beest NOOIT op de wei komt. Weet iemand of hij weleens contact heeft met andere paarden? Oftewel: wordt aan zijn basisbehoeften voldaan?
ja dat heeft hij zekerhij staat naast Boss bunter, waar hij gewoon elk mogelijk contact mee kan hebben, wat hij ook zeker met andere pony's heeft. Verder wordt hij minstens 3x aan de hand gestapt per dag
elllis schreef:Citaat:Nooit op de wei??
Blegh wat walgelijk.
Nou nou ..... kan me best voorstellen dat dat niet gebeurd .... walgelijk is wel een heel groot voor hoor !
Over de dagelijks verzorging zou ik me geen zorgen maken dat zit wel goed...of je/we het met deze longeertraining een ander ding
sigrid1182 schreef:voor mij is de discussie hier afgelopen.............
IMO is het verhaal van Angela en Coby op waarheid gebasseerd....!!!
greetjebee schreef:sigrid1182 schreef:voor mij is de discussie hier afgelopen.............
IMO is het verhaal van Angela en Coby op waarheid gebasseerd....!!!
![]()
Voor mij geldt helemaal hetzelfde!
Kimberley77 schreef:nou foryourneeds, overdrijven is ook een vak hoor
KWPN_FAN schreef:De best denkbare verzorging, zonder dat een paard ooit maar eens ff lekker los mag en de wei in, die 2 gaan toch niet samen! Maar dat is met de meeste top sportpaarden zo, die zijn gedoemd hun vrijheid op te geven |(
En een foutje met longeren, dat vind ik n rare uitleg hoor. Je weet/ziet zelf toch hoe strak hij opgebonden is?! daar heb je niet een paar rondjes voor nodig om dat te zien.....
elllis schreef:KWPN_FAN schreef:De best denkbare verzorging, zonder dat een paard ooit maar eens ff lekker los mag en de wei in, die 2 gaan toch niet samen! Maar dat is met de meeste top sportpaarden zo, die zijn gedoemd hun vrijheid op te geven |(
En een foutje met longeren, dat vind ik n rare uitleg hoor. Je weet/ziet zelf toch hoe strak hij opgebonden is?! daar heb je niet een paar rondjes voor nodig om dat te zien.....
Net als topsporters niet op stap kunnen en zware trainingskampen hebben ....... voordeel dat deze paarden hebben is dat als ze met pensioen gaan lekker hun leventje met een kameraadje op de wei doorbrengen .....
elllis schreef:KWPN_FAN schreef:De best denkbare verzorging, zonder dat een paard ooit maar eens ff lekker los mag en de wei in, die 2 gaan toch niet samen! Maar dat is met de meeste top sportpaarden zo, die zijn gedoemd hun vrijheid op te geven |(
Net als topsporters niet op stap kunnen en zware trainingskampen hebben ....... voordeel dat deze paarden hebben is dat als ze met pensioen gaan lekker hun leventje met een kameraadje op de wei doorbrengen .....
KWPN_FAN schreef:De best denkbare verzorging, zonder dat een paard ooit maar eens ff lekker los mag en de wei in, die 2 gaan toch niet samen! Maar dat is met de meeste top sportpaarden zo, die zijn gedoemd hun vrijheid op te geven
elllis schreef:voordeel dat deze paarden hebben is dat als ze met pensioen gaan lekker hun leventje met een kameraadje op de wei doorbrengen .....
Citaat:Ik en mijn leerling kijken naar de longe en concluderen snel dat de longe niet goed zit. We laten de pony een aantal seconden doorstappen en veranderen onmiddellijk de longe zodat deze normaal zit. Daarna hebben wij de pony fijn kunnen longeren, waardoor de pony mooi los over de rug was met een fraaie deiningshouding. Helaas vond de fotograaf het niet interessant om hier foto’s van te maken, wat ik betreur.
Kimberley77 schreef:Joh die Angela zei 1 rondje toch gisteren? Coby zegt een paar seconde..kan ons nou wat schelen hoeveel rondjes het waren, het is sowiezo een kwalijke zaak en getuigd van gemakszucht imo..
Citaat:als ze het geluk hebben zo oud te mogen worden en in pensioen te kunnen gaan, zoals BonfireMaar veel paarden halen de 20 niet meer...
Citaat:Ik en mijn leerling kijken naar de longe en concluderen snel dat de longe niet goed zit. We laten de pony een aantal seconden doorstappen en veranderen onmiddellijk de longe zodat deze normaal zit. Daarna hebben wij de pony fijn kunnen longeren, waardoor de pony mooi los over de rug was met een fraaie deiningshouding. Helaas vond de fotograaf het niet interessant om hier foto’s van te maken, wat ik betreur.
elllis schreef:Nou nou ..... kan me best voorstellen dat dat niet gebeurd .... walgelijk is wel een heel groot voor hoor !