Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Swieb schreef:Ik heb net van de politie te horewn gekregen dat Swieber voorlopig aan de persoon wordt toegewezen waar hij nu is.
Ik heb strafrechtelijk geen poot om op te staan.
Het dossier wordt niet gesloten omdat er niets bekend is over Tess en dus nog loopt.
Liezel1 schreef:secrible: in dit geval pakt het mega-ongunstig uit voor de TS, maar de wetgever is in NL niet krom wat dat betreft... als je alles wat betreft koop etc opzoekt, zul je zien dat het eigenlijk heel logisch is en dat de koper ter goeder trouw wordt beschermt MITS hij aan een aantal verplichtingen heeft voldaan....
mirgino schreef:er zijn 2 kanten he![]()
er is ook een topic over de fjord Ylana die gestolen blijkt te zijn en de huidige eignaresse wil haar ook niet opgeven.
en daar is iedereen het ineens met haar eens![]()
het is een vervelende zaak,veel sterkte
Swieb schreef:Helaas het is zwaar k*t, maar het is niet anders, de wet heeft beslist. Degene waar Swieber nu is had hem nog geen 3 maanden toen het duidelijk werd dat hij gestolen was. Ik kan haar kant van de zaak ook wel begrijpen, daar niet van, maar dat maakt het niet minder pijnlijk.
Misschien dat we een vraag neer kunnen leggen in de 2de kamer, om levende have anders te kunnen behandelen als goederen in die betreffende wet. Als er mensen zijn die hier interesse in hebben, pb me maar dan maak ik me er hard voor, is het niet voor mij, dan voor komende gevallen, dat die hier niet meer doorheen hoeven misschien?
Als er een reeele kans is om via een civiele procedure Swieber alsnog thuis te krijgen ga ik het proberen. Niet alleen voor mij, maar ook voor mijn kinderen die nu weer de volgende klap hebben gekregen! Dus een dubbele klap.
Voor Tess en de civiele procedure is het van groot belang dat we meer info krijgen of ze daadwerkelijk in Elst in sept. 2006 verhandeld zijn.
mirgino schreef:er zijn 2 kanten he![]()
er is ook een topic over de fjord Ylana die gestolen blijkt te zijn en de huidige eignaresse wil haar ook niet opgeven.
en daar is iedereen het ineens met haar eens![]()
het is een vervelende zaak,veel sterkte