Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veronica2 schreef:Maar waarom denken jullie nog steeds dat er in de uitzending betrouwbare informatie wordt getoond? Het lijkt mij nogal een sensatieprogramma en ik heb er bedenkingen bij of de redactie van dat programma een waarachtig beeld wil weergeven. Waarheid verkoopt slecht, sensatie levert veel meer op.
Babootje schreef:Bij een wond is de huid beschadigd en is er zwelling. Dan kun je er vanalles opsmeren maar dat blijf je zien.
Ook zonder open wond maar bij zwelling heeft het bijkleuren van de huid echt helemaal geen zin.
Dat zie je meteen.
Veronica2 schreef:Als er straks daadwerkelijk beelden te zien zijn van open spoorwonden waar schoensmeer opgesmeerd wordt, striemen van zwepen en hoe die zijn toegebracht en bloedende monden met wonden, wat zou dan jouw reactie zijn? Zou je het dan nog steeds opnemen voor hem?Maar waarom denken jullie nog steeds dat er in de uitzending betrouwbare informatie wordt getoond? Het lijkt mij nogal een sensatieprogramma en ik heb er bedenkingen bij of de redactie van dat programma een waarachtig beeld wil weergeven. Waarheid verkoopt slecht, sensatie levert veel meer op.
AnnedB schreef:BeFunny schreef:Waarom mogen de beelden dan niet uitgezonden worden van hem? Denk je echt dat dat uit principe is?Omdat hij niks hoeft te verdoezelen.
AnnedB schreef:Veronica2 schreef:Als er straks daadwerkelijk beelden te zien zijn van open spoorwonden waar schoensmeer opgesmeerd wordt, striemen van zwepen en hoe die zijn toegebracht en bloedende monden met wonden, wat zou dan jouw reactie zijn? Zou je het dan nog steeds opnemen voor hem?Maar waarom denken jullie nog steeds dat er in de uitzending betrouwbare informatie wordt getoond? Het lijkt mij nogal een sensatieprogramma en ik heb er bedenkingen bij of de redactie van dat programma een waarachtig beeld wil weergeven. Waarheid verkoopt slecht, sensatie levert veel meer op.
nikkel schreef:Het feit, dat de rechter mag oordelen over het feit van uitzenden of niet, geeft volgens mij aan dat niet alles in de haak is.
Veronica2 schreef:Ook als daarmee bepaalde praktijken aan het licht komen, zoals striemen van een zweep/zwepen, spoorwonden en bloedende monden?Eigenlijk neem ik het niet op voor hem, maar maak ik voornamelijk bezwaar tegen de handelswijze van het televisieprogramma en hun illegale methode.
AnnedB schreef:Veronica2 schreef:Ook als daarmee bepaalde praktijken aan het licht komen, zoals striemen van een zweep/zwepen, spoorwonden en bloedende monden?Eigenlijk neem ik het niet op voor hem, maar maak ik voornamelijk bezwaar tegen de handelswijze van het televisieprogramma en hun illegale methode.
Is het dan niet; het doel heiligt de middelen?
Ayasha schreef:Men draagt Dujardin op handen omdat die keer op keer bewijst de sport te willen verbeteren en geen 100'en uitvluchten zocht maar zich gewoon diep kl*te voelde toen het gebeurde met doorsporen. Ze ging niet tegen de beslissing in of zeiken over de bloedregel maar uitte haar spijt en bood haar excuses aan aan iedereen die ze teleurgesteld had. Wie heb je dat nog weten doen?
Dát is het verschil tussen Helgstrand en Dujardin. Ik durf er veel op inzetten dat Dujardin en Hester de beelden voor de camera hadden willen bekijken met ze.
Veronica2 schreef:Ayasha schreef:Men draagt Dujardin op handen omdat die keer op keer bewijst de sport te willen verbeteren en geen 100'en uitvluchten zocht maar zich gewoon diep kl*te voelde toen het gebeurde met doorsporen. Ze ging niet tegen de beslissing in of zeiken over de bloedregel maar uitte haar spijt en bood haar excuses aan aan iedereen die ze teleurgesteld had. Wie heb je dat nog weten doen?
Dát is het verschil tussen Helgstrand en Dujardin. Ik durf er veel op inzetten dat Dujardin en Hester de beelden voor de camera hadden willen bekijken met ze.
Nou de beelden van Dujardin waren al openbaar, dus daar is geen discussie over. We hebben het paard niet meer gezien, dus dat was waarschijnlijk ook geen kwestie van even laten helen en het gebeurt niet meer?
Maar Helgstrand heeft ook excuses gemaakt elke keer nadat hij met Wendy is uitgebeld, hij voelt zich daar ook klote over en is ook geen seconde tegen de beslissing in gegaan. Want het gebeurde ook gewoon open en bloot op wedstrijden waar (niet alle wedstrijden) honderden mensen op de tribune zaten en niemand (!) iets oneigenlijks heeft gezien, niet bij het losrijden en niet in de proef.
Dus waarom deze hetze tegen Helgstrand?