Maar goed, het standaard antwoord dus.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koekie73 schreef:Iemand heeft op FB onder het verhaal van RTV Oost nu een verhaal over het paard Imhoff gezet, dat hij niet meer bereden mocht worden maar dus wel als rijpaard daarna is aangeboden door PZB.
Blijkbaar heeft Henk daarop gereageerd én zijn reactie weer verwijderd want deze is niet meer te zien.
En tja, andere reacties kan hij daar niet verwijderen want RTV Oost
Babootje schreef:Zo te zien heeft RTV Oost het bericht ook weggehaald. Dat zou betekenen dat Ten Napel hier invloed heeft.
Ik denk dat het wel goed is om te blijven reageren, te blijven posten, zowel op dit artikel als op de FB pagina van PZB. Maar ook te documenteren. Dus screenshots maken van de berichten die worden verwijderd.
bigone schreef:Vraag me toch af hoe de vorige eigenaren van Imhoff nu instemmen met verkoop als rijpaard en toen als niet berijdbaar wegdeden. Dit zijn geen gebreken die met welke therapie dan ook weggepoetst kunnen worden, ook wel logisch dat het paard geen gewiebel op z’n rug kan verdragen.
Arabesk schreef:Moderatoropmerking:Oorspronkelijk bericht verwijderd
Femke_Tweety schreef:Ik heb wat moeite met het ongegrond uitdelen van DSM diagnoses.
Narcisme is nogal een pittige diagnose die je niet op basis van Social media posts moet stellen. En ook niet zonder correct psychologisch onderzoek.
Je doet hiermee mensen die lijden onder gediagnostiseerde narcisten tekort.
Dat er dingen niet netjes gaan, absoluut helder, en dat het goed is dat dingen uitgezocht gaan worden ook.
Babootje schreef:Moderatoropmerking:Bericht verwijderd