Bloodymary schreef:Detroit schreef:Ik vind t stom. Dan maar mijn hoop op een medaille vestigen bij diederik en arlando.
Een 6e of 7e plaats is denk ik het hoogst haalbare. Dat zou hij het supergoed gedaan hebben.
Een mens mag hopen toch

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Bloodymary schreef:Ook op het technische scoort CH hoger dan HP.
Carl heeft Nip Tuck veel losser lopen en het lijkt erop dat dit toch is wat de jury veel liever ziet. Hij heeft een heel brave kür laten zien. Weinig vuurwerk, maar wel correct.
Dallista schreef:Roodvos schreef:Het was goed bedoeld
Cheers!
Citaat:Omdat de stap geen zweefmoment heeft moet de hals worden uitgelegd om grotere passen te kunnen maken.
Paard mag wel iets zakken in de hals maar zeker geen halsstrekken.
Aanleuning en contact met de mond moet ook bewaard blijven.
Ah, dus het zijn twee heel andere dingen. Nooit geweten. Heb net de bokt wiki er ook op nagelezen. Ik heb serieus altijd gedacht dat ze hun hals moesten strekken.![]()
Nooit te oud om te leren. Dank voor de uitleg!
Varekaj schreef:Zie het al voor me:
"De OS hebben zoveel indruk gemaakt op bokt, dat er sprake is van massale sterfte en er is een massagraf gedolven"![]()
Ik zit op mijn terras, aan de straatkant, maar uit het zicht. Net 2 omaatjes die niet begrepen waar die muziek en dat stemmetje vandaan kwamen van de livestream haha.
Jolien87 schreef:Bloodymary schreef:Ook op het technische scoort CH hoger dan HP.
Carl heeft Nip Tuck veel losser lopen en het lijkt erop dat dit toch is wat de jury veel liever ziet. Hij heeft een heel brave kür laten zien. Weinig vuurwerk, maar wel correct.
Bloodymary schreef:Losser? Hij liep de halve proef met zijn bek open. Heb je wel gekeken?
dormy schreef:HEH hoe kan Nip Tuck boven Johnson eindigen? Carl rijdt hem echt super, maar sorry het blijft een kameel om te zien dat paard.