Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heike schreef:Effie_lover schreef:Ach wat een gezeur om een paar tikken.. Als je sommige door het parcour ziet gaan en daar word amper iets over gezegd... Het is wel de OS dus kan heel goed begrijpen dat hij gefrustreerd was dat hij het niet deed. Spanning, zenuwen.. Ik zie jullie daar niet rijden
Dat mijn buurman door rood rijdt betekend niet dat ik het ook maf. .
Marjoow schreef:Sammie schreef:Hij kwam gewoon weer terug op de hulp, die tik is gewoon terecht geweest. We gaan t zo wel horen via een interview, kunnen ze daar wel boe roepen, maar dan heb je imo gewoon stront in je ogen.
Dan moet je de tik geven op het moment dat hij terugkomt op de hulp en niet als hij al geweigerd heeft en al weg is van de sprong. Wat voor zin heeft het?
Marjoow schreef:Sammie schreef:Hij kwam gewoon weer terug op de hulp, die tik is gewoon terecht geweest. We gaan t zo wel horen via een interview, kunnen ze daar wel boe roepen, maar dan heb je imo gewoon stront in je ogen.
Dan moet je de tik geven op het moment dat hij terugkomt op de hulp en niet als hij al geweigerd heeft en al weg is van de sprong. Wat voor zin heeft het?
_Yasmine_ schreef:Bunn schreef:Je kunt 'n paard ook weer 'aanzetten' met zo'n tik. Zelfde als 'm een paar passen vooruit drijven en dan terug nemen. Verschilt sterk per dier.
Oke nu ben ik een stap verder![]()
"even wakker maken" dus?
Sammie schreef:Dan heb je niet goed gekeken. Dat deed hij nl. ook. Hij kreeg die tik niet voor de weigering, maar voor het weer tegen het been zijn na die tweede weigering.
En nu houd ik er meeop.. Ik wacht jur z'n reactie wel af.. Zullen we zijn verhaal horen.
Stelletje Penny meisjes hier.. Ga er lekker zelf springen..