Ik vond het er ook veel fijner uitzien als gisteren! Piaffe mocht alleen wat actief vandaar dat Hans zo erg bij moest zetten om hem toch erin te houden..
CalvinenGino
Geplaatst: 12-08-16 17:16
Littera schreef:
Denken jullie trouwens dat ze hoog genoeg hebben gescoord om mee te mogen doen aan de kür? Diederik sowieso wel, denk ik, maar Hans Peter en Edward?
hoeveel gaan er door?
HorseTimeXL
Geplaatst: 12-08-16 17:16
Dit paard is toch ook wel al op leeftijd?
edit: gaan 18 door waarvan de beste 3 van elk land wat ik begreep.
Laatst bijgewerkt door HorseTimeXL op 12-08-16 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Zo is het! Het is gewoon heel erg jammer van Adelinde en Parzival! Deze OS is ons in ieder geval niet gegund om echt voor het goud te gaan. Maar ik doe het ze in ieder geval niet na
Dat vraag ik me nou af hè, haha, als er nou opeens één of andere gek met veel kabaal en wapperende vlaggen door de bak komt rennen. Is het dan dikke vette pech voor de combinatie? Of hoe lossen ze dat eerlijk op ?
Wel leuk commentaar weer bij de BBC. Wow that extended trot, now they're really reaching for the 9 or 8+ buttons....oh the jury didn't like it as much as I did
Maar ik zit me te bedenken dan kan alsnog toch wel Engeland en bijvoorbeeld Amerika etc. alle 4 de ruiters hoger scoren als er dans sowieso maar 3 door morgen toch? Stel dat zou gebeuren dan zou dat voor HP en Diederik niks uitmaken?
mbkaatje
Geplaatst: 12-08-16 17:19
Dee_Es schreef:
Wel leuk commentaar weer bij de BBC. Wow that extended trot, now they're really reaching for the 9 or 8+ buttons....oh the jury didn't like it as much as I did