Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
terpentijn schreef:Discutabel in de zin van: het paard is zo'n Nederlands-Duitse "mythe" geworden, dat dit zeker zal meewegen in de gegeven jury-scores. Die enorme afwijking was al merkbaar bij de vorige proef, waar de punten onevenredig uit elkaar liepen.
Juryleden zijn ook gewoon mensen met voorkeuren, na al die publiciteit zal dat ook hen niet onberoerd laten, ik laat in het midden of dan ten gunste of ongunste van Totilas zal zijn.
Anoniem schreef:Was het maar waar Horseyfries dat het alleen wollen lappen zijn.
Haal op de hengstenkeuring maar eens de bandages bij een dressuurpaard af.
Dat jij het niet ziet of niet wilt geloven betekend niet dat het niet gebeurd. Ik ken zat stallen waar dit dagelijks gebeurd. En dat zijn hier in NL zeker hele grote namen.
horseyfries schreef:terpentijn schreef:Discutabel in de zin van: het paard is zo'n Nederlands-Duitse "mythe" geworden, dat dit zeker zal meewegen in de gegeven jury-scores. Die enorme afwijking was al merkbaar bij de vorige proef, waar de punten onevenredig uit elkaar liepen.
Juryleden zijn ook gewoon mensen met voorkeuren, na al die publiciteit zal dat ook hen niet onberoerd laten, ik laat in het midden of dan ten gunste of ongunste van Totilas zal zijn.
Er zaten drie juryleden (de ervaren internationale juryleden) volkomen met elkaar op één lijn qua percentages. Twee juryleden gaven lagere percentages maar deden dat bij iedereen in alle proeven. De plaatsing was volkomen op één lijn.
Dus onevenredig? Ik zie het niet.
vur schreef:Dat ongelijke in het voorbeen, viel mij ook veel minder op in de Special. Maar ik weet hoe het kan vertekenen als je het op de tv of laptop ziet. Ik heb bijvoorbeeld Apache eerst eens op de laptop gezien en vond het gewoon een goed paard, totdat ik hem in het echt zag. Dus, ik ga pas echt meepraten als ik Rath en Toot in het echt eens kan bewonderen.
Voor nu, ik zat ( in ieder geval bij de Special ) niet meer met samen geknepen billen te kijken en dat was voorheen wel zo.
Anoniem schreef:Was het maar waar Horseyfries dat het alleen wollen lappen zijn.
Haal op de hengstenkeuring maar eens de bandages bij een dressuurpaard af.
Dat jij het niet ziet of niet wilt geloven betekend niet dat het niet gebeurd. Ik ken zat stallen waar dit dagelijks gebeurd. En dat zijn hier in NL zeker hele grote namen.
bliver schreef:vur schreef:Dat ongelijke in het voorbeen, viel mij ook veel minder op in de Special. Maar ik weet hoe het kan vertekenen als je het op de tv of laptop ziet. Ik heb bijvoorbeeld Apache eerst eens op de laptop gezien en vond het gewoon een goed paard, totdat ik hem in het echt zag. Dus, ik ga pas echt meepraten als ik Rath en Toot in het echt eens kan bewonderen.
Voor nu, ik zat ( in ieder geval bij de Special ) niet meer met samen geknepen billen te kijken en dat was voorheen wel zo.
want in het echt was apache niet goed of juist wel?
essie_blue schreef:Wie ben jij dan Gast5428? Je maakt me wel nieuwsgierig
Dit omdat andere het blijkbaar leuk vinden om je foto's op andere forums te misbruiken om mij te kakken te zetten.
Is ook helemaal niet belangrijk wie ik ben. Anoniem schreef:Urielle. Het is naïef om te denken dat alleen horseyfries bij de grote namen op stal komt.
Verder, zal het mijn r**t roesten wie je gelooft. Ik weet wat is zie. En heb geen zin om mijzelf hier steeds tegenover ongelovigen te moeten verdedigen.
Ik wil graag een normale discussie met mensen aangaan maar aan al diegenen die mij zo nodig belachelijk willen maken ga ik geen tijd spenderen.![]()
By the way Urielle. Wanneer je mij i.r.l.tegenkomt praat je heel anders tegen mij. Dan doe ik het ineens wel goed in jouw ogen.
Anoniem schreef:essie_blue schreef:Wie ben jij dan Gast5428? Je maakt me wel nieuwsgierig
Ik heb mij niet voor niets aangemeld met een boktnaam en mijn profiel is sinds enige tijd leeg. En dat houd ik liever zo.Dit omdat andere het blijkbaar leuk vinden om je foto's op andere forums te misbruiken om mij te kakken te zetten.
Dus liever niet speculeren wie ik ben.Is ook helemaal niet belangrijk wie ik ben.
Nou groot gelijk als de boel besodemieterd wordt.
Het zou helpen als ze de filmpjes waar ze met naam en toenaam "onder" staat ook verwijderd had. Urielle schreef:Mwah, ik heb niet zoveel dunk van mensen die een hoge dunk van zichzelf hebben en ik hou niet van mensen die met losse flodders schieten. Of je zegt rechtuit wat je weet/gezien hebt (bij wie dus) of je bent discreet en houdt je klep, maar niet iets er tussenin.
Ik reageer trouwens ook op hoe iemand zich opstelt, wat iemand zegt, wat iemand voor naam heeft kan mij een heel stuk minder boeien. Al ben je Anky herself, dan kom je ermee voor den draad of je houdt je stil.
Urielle schreef:Wat kan het jou schelen, ik ben toch een nobody![]()
![]()
![]()
Ik geloof best dat je bij bepaalde ruiters op stal komt, ik heb ook kennissen in "het dressuurwereldje" en blijkbaar heb jij wel naam dus dat verbaast me niks. Maar ik vind het wel sneu gedrag om die mensen te bespreken en vervolgens niet te zeggen om wie het gaat. Als je discreet wilt zijn, wat ik me goed voor kan stellen trouwens, kun je imo gewoon beter niks zeggen. Maar zo kijk ik er tegenaan.