Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
OnzeFons1 schreef:Ik ken Margriet als een erg beschaafd iemand.
Kan alleen maar gissen naar de achtergronden maar het lijkt me dat het slecht zaken doen is met vuurwapengevaarlijke wietkwekers die lak hebben aan de wet en afspraken...
dees_daan schreef:OnzeFons1 schreef:
Nogmaals, er is niet bewezen dat er geschoten is, 14 man vast die met de mede eigenaresse mee waren? (Kwam in P&W naar voren) Die zelf de confrontatie opzoeken? Wie heeft er dan lak aan de wet en afspraken?
Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden door een advocaat in te schakelen ipv een knokploeg.
dees_daan schreef:Dat zijn nogal wat aannames..
Ten eerste is het niet bewezen dat er een vuurwapen gebruikt is, als ze al gedreigd hebben om iets te doen had ze gewoon aangifte kunnen toen, en Tommie Visser maffia noemen? Ik denk dat je je dan maar moet verdiepen in wat de maffia nou echt doet..
Daarnaast is een kwekerij hebben nou niet iets waar de maffia zich mee bezig houd..
Zwartje07 schreef:Iedereen praat over een knokploeg maar in hoeverre is er bewijs dat mensen met kettingen en andere zaken geslagen zijn?
Kan zijn dat ik het gemist heb hoor.
OnzeFons1 schreef:dees_daan schreef:Dat zijn nogal wat aannames..
Ten eerste is het niet bewezen dat er een vuurwapen gebruikt is, als ze al gedreigd hebben om iets te doen had ze gewoon aangifte kunnen toen, en Tommie Visser maffia noemen? Ik denk dat je je dan maar moet verdiepen in wat de maffia nou echt doet..
Daarnaast is een kwekerij hebben nou niet iets waar de maffia zich mee bezig houd..
Wat een naïeve stellingname zeg... neem van mij aan: het zijn geen lieverdjes en ze zitten al jaren in de wiet!
Tommie Visser wellicht niet persoonlijk maar hij profiteert er wel mooi van en het gebeurde allemaal onder zijn neus!
Maar goed... we gaan de komende weken wel merken dat ik gelijk heb.
(en er is wel degelijk geschoten door Visser!!)
Furrow schreef:Zwartje07 schreef:Iedereen praat over een knokploeg maar in hoeverre is er bewijs dat mensen met kettingen en andere zaken geslagen zijn?
Kan zijn dat ik het gemist heb hoor.
Dat wordt nergens bevestiging, politie spreekt enkel over dat beiden partijen elkaar beschuldigen en dat het zo moeilijk na te gaan is wat er gebeurd is. Naar wat ik ervan begrijp...
En bokkers hoorde mensen roepen.
Maar beide partijen zullen vast niet braaf geweest zijn
OnzeFons1 schreef:Met mensen die vuurwapens hebben is het lastig procederen... als je het al zou winnen pakken ze je op een andere manier terug. Dat is de kampersmentaliteit.... pure maffia
Babel schreef:OnzeFons1 schreef:Wat een naïeve stellingname zeg... neem van mij aan: het zijn geen lieverdjes en ze zitten al jaren in de wiet!
Tommie Visser wellicht niet persoonlijk maar hij profiteert er wel mooi van en het gebeurde allemaal onder zijn neus!
En dat weet jij omdat?
Ik begin me steeds sterker af te vragen wie er achter deze boktnaam schuil gaat
AnneXxX schreef:Een enorm deel van heeft vuurwapens. Denk aan sport schieten, jagen, dienstwapens. Allemaal legaal wapenbezit.
Grote kans dat ze vader van Tommie, als deze dan al geschoten heeft, gewoon een wapenvergunning had. Zoals een enorm groot aantal in NL.
OnzeFons1 schreef:dees_daan schreef:Dat zijn nogal wat aannames..
Wat een naïeve stellingname zeg... neem van mij aan: het zijn geen lieverdjes en ze zitten al jaren in de wiet!
Pluizebolpum schreef:Ik ken meerdere mensen die vuurwapens hebben maar waar je echt wel een goed gesprek mee kunt beginnen zonder dat je een auto met extra airco krijgt, hooguit een stel dooie eenden in je badkuip (lang erg off topic verhaal).
OnzeFons1 schreef:Ik ken Margriet als een erg beschaafd iemand.
Kan alleen maar gissen naar de achtergronden maar het lijkt me dat het slecht zaken doen is met vuurwapengevaarlijke wietkwekers die lak hebben aan de wet en afspraken...
Jannepauli schreef:OnzeFons1 schreef:Ik ken Margriet als een erg beschaafd iemand.
Wellicht dat jouw normen van 'beschaafd' wat anders zijn dan die van de gemiddelde Nederlander..
Hoe beschaafd ben je als je met een knokploeg iemands erf op gaat om op te halen wat je meent van jou is? En je evenmin aan afspraken houdt?
De pogingen om de éne partij zwarter dan zwart, en de andere partij als lelieblank af te schilderen zijn belachelijk. Misschien moet iedereen maar 's gewoon de mond houden en afwachten wat 'het recht' hierover te zeggen heeft.
En die interessant-doenerij van 'ik ken beide partijen wat beter' voegt niks toe !
Lante schreef:Best grappig; dat zij kwam met een knokploeg is blijkbaar wel bewezen..?
En dat pa Visser geschoten zou hebben is dan weer niet bewezen?
En als je een wapenvergunning hebt dan is het nog goed te praten ook en ach, een wietkwekerij, dat is zo normaal, dat heeft niks met al dan niet beschaafd zijn te maken blijkbaar...
Hmmm... wat voor mensen zitten er eigenlijk op Bokt..??![]()
Mijn voorstel: Maar gewoon afwachten wat de rechter er van zegt; het moet zo zijn dat beide partijen fouten gemaakt hebben, anders was het niet zo totaal uit de hand gelopen.