Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silly1972 schreef:sassefras schreef:ok al hoort het hier niet ik moet het toch ff kwijt.
er staan zo,n 25 km van mijn huis wel 1500 zielige paarden, helaas heet hun leven natuur. en staan ze te verhongeren en weg te rotten achter een hek.
daar hoor je de partij van de dieren dan weer niet over ( en ook de meeste bokkers niet )
Helemaal mee eens Sas!
Nadua schreef:Ik lees zojuist een persbericht op de Facebook pagina van BVA Auctions. Paardjes staan onder gunning en na afloop v/d veiling wordt er gekeken of hoogste bieder een geschikte eigenaar is!
https://www.facebook.com/BVAAuctions/po ... ed_comment
KimD schreef:Ja aan mij persoonlijk, ik heb fatsoenshalve ook mijn excuses aangeboden alhoewel ik nog steeds van mening ben dat ik niets fout heb gedaan.
Ik had ze gelijk op dat bericht geattendeerd van BVA. Dit was haar reactie "Haha ons doel is bereikt. Ze worden zenuwachtig, bang dat de staatssecretaris de veiling gaat verbieden nav kamervragen."
KimD schreef:Ja aan mij persoonlijk, ik heb fatsoenshalve ook mijn excuses aangeboden alhoewel ik nog steeds van mening ben dat ik niets fout heb gedaan.
Ik had ze gelijk op dat bericht geattendeerd van BVA. Dit was haar reactie "Haha ons doel is bereikt. Ze worden zenuwachtig, bang dat de staatssecretaris de veiling gaat verbieden nav kamervragen."
Jeja schreef:Ik vind dat hier zoooo makkelijk geoordeeld word, weet je dan de toedracht waarom mensen paarden weg doen?
En nee de persoon die ik noemde in het verhaal vraagt niet om geld, want als ze al om geld moet gaan smeken dan kan ze ook geen paard onderhouden.![]()