Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janski schreef:berdien85 schreef:Hoeveeel strafpunten mag je max. hebben voor de finale manche A?
Zo min mogelijk.. de beste 20 gaan door en daar gaan de goutlosen barrage van rijden meen ik
Janski schreef:badeendje schreef:Ik lig hier echt dubbel om sommige opmerkingen haha. En nee, die waterbak lijkt inderdaad niet zo diep.
Ik zie gelijk hele paarden in dat ding verdwijnen hahahah PLONSSSSSSSSS even wachten tot ie weer boven is en weer verder
Janski schreef:badeendje schreef:Ik lig hier echt dubbel om sommige opmerkingen haha. En nee, die waterbak lijkt inderdaad niet zo diep.
Ik zie gelijk hele paarden in dat ding verdwijnen hahahah PLONSSSSSSSSS even wachten tot ie weer boven is en weer verder
berdien85 schreef:Hoeveeel strafpunten mag je max. hebben voor de finale manche A?