vessuvius schreef:omg hetty hormoon weer met een micr in dr hand...ff koffie zetten dan maarHetty Hormoon hahahahahhahaah
DL_ schreef:tante_trien schreef:Dat is echt nasty *Plop*Hier groom, hou jij z'n oog ff vast?Verlies 'm niet uit 't oog he Hahahah, hou toch op
DL_ schreef:tante_trien schreef:Dat is echt nasty *Plop*Hier groom, hou jij z'n oog ff vast?Verlies 'm niet uit 't oog he Haha
*Plop*Hier groom, hou jij z'n oog ff vast?Verlies 'm niet uit 't oog he [/quote]haha Jekkes. je zou hem idd maar vast moeten houden.. en daarna nog even je eten snel opeten.
DL_ schreef:*Plop*Hier groom, hou jij z'n oog ff vast?Verlies 'm niet uit 't oog he Het zal wel gewoon een soort implantaat onder het vel zijn, zodat de oogkas opgevuld blijft....
Zo ik meld me ook weer, tweede deel van de proef van Patrick gezien en daar werd ik niet erg vrolijk van.Ze zijn een ervaring rijker, en nu lekker doortrainen! ben benieuwd naar Anky dr kunnen, of ze vandaag wat scherper er aan gaat rijden!Have fun iedereen!!
Nu in de ring voor Amerika Tina Konyot met Calecto V.Calecto v is een 14 jarige Deense Warmbloed hengst van Comeback II x Rastel.
vessuvius schreef:omg hetty hormoon weer met een micr in dr hand...ff koffie zetten dan maarDaar ga je spontaan voor vluchten
Melisding schreef:vessuvius schreef:omg hetty hormoon weer met een micr in dr hand...ff koffie zetten dan maarDaar ga je spontaan voor vluchten Ik was al snel een was in de machine doen
Cayenne schreef:http://www.dt.se/image_processor/1.4959 ... xWidth=680Foto van het "oog"Volgens mij zit dat 'oog' toch wel onder de huis? zo lijkt het tenminste. Niet als iets wat je in en uit kan doen.