Hebben jullie allemaal 2 laptops aan ofzo? Het is niet bij te houden haha.Ik vind het jammer dat de muziek niet zo goed te horen is, zo is het toch wat saai. Zitten ook een paar tandenknarsers tussen de paarden.
Leuk paard dit, wel jammer dat hij zich zo vast lijkt te houden in de bovenlijn. En dat knarsen, brr...
Loiz schreef:Kom net binnen, is Anky nog wel 12.42? Of is er vertraging oid? Snap de link met startlijsten niet echt namelijkJe moet er een uurtje bij op tellen, het zijn engelse tijden. Hier kan je de startlijst volgen
guccio schreef:Zo balen ik heb om 13.40 een afspraak bij de tandarts Balen is moet de 9e naar de mondhygieniste die ga ik mooi afzeggen. Moet om 13.30 uur
Lis_Ol schreef:ik krijg nu al kippenvel van dat bit knarsen, moet je na gaan als je er op zit Had net een rilling... Vreselijk geluid is het
axeltje schreef:Hebben jullie allemaal 2 laptops aan ofzo? Het is niet bij te houden haha.Ik vind het jammer dat de muziek niet zo goed te horen is, zo is het toch wat saai. Zitten ook een paar tandenknarsers tussen de paarden.Allebei mn schermen (bokt en video stream) op halve grootte naast elkaar
Sabine schreef:Leuk paard dit, wel jammer dat hij zich zo vast lijkt te houden in de bovenlijn. En dat knarsen, brr...Inderdaad, ik krijg kippenvel van dat geluid
Lis_Ol schreef:ik krijg nu al kippenvel van dat bit knarsen, moet je na gaan als je er op zit en dat geswiep met zn staart