Ludique96 schreef:Dit is een mooi paard Ik wil ook een zwart paard met een groen oornetje, zo lieeef.
vessuvius schreef:hoeveel schade voor Andrew Bokkies?12 strafpunten, balken en tijd helaas.Ik ga richting stal, veel kijkplezier nog ladies.En eh Cayenne, wat had Tim te melden?
emspa schreef:Jolijnn schreef:die balkjes hebben wat te verduren.. eerst de vlaggetjes nu de balkjes Sielug Stelletje beulen zijn het gewoon
IlonavB schreef:Ludique96 schreef:Dit is een mooi paard Ik wil ook een zwar tpaard met een groen oornetje, zo lieeef. Ja ik vind zwarte paarden ook mooi of hele donkere bruine
Damned schreef:Bluem schreef:Pffff, spannend! Jammer jammer van die ene balk ja dat is echt heel jammer!Ze was wel al binnen de toegestane tijd.
Bluem schreef:Damned schreef:[Pffff, spannend! Jammer jammer van die ene balk ja dat is echt heel jammer!Ze was wel al binnen de toegestane tijd. [/quote]ja idd, ze zal wel sowieso de finale mogen rijden
RenskeG schreef:1.25m maar? Had toch zeker wel een Z/ZZ parcours verwacht op dit niveau..Ik heb geen verstand van eventing maar ik had dat ook wel een beetje verwacht
RenskeG schreef:1.25m maar? Had toch zeker wel een Z/ZZ parcours verwacht op dit niveau..paarden hebben ook de dressuur en cross gehad he, ze zijn al aardig moe ..
Cynn_x schreef:Cayenne schreef:Ben ik weer, Tim gesproken Oehh,, en wat vond 'ie er zelf van?Staat al op de voorpagina
CCCCC schreef:Waarom zijn Schrade en Fox-pitt niet geplaatst voor de volgende jumping? Iig volgens die site.. Ik denk omdat er nog engelsen en duitsers moeten.
1.25? Inderdaad niet zo heel hoog... Niet dat ik het had nagedaan... Deze ging trouwens wel erg netjes!
Jannepauli schreef:Cayenne, aan welke kant van het parcours zit jij?in het mediacentrum ivm de regen Maar ik ren soms naar de mixed zone om de ruiters te spreken.