Totilas terug naar Edward Gal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 20:20

ShauniBef schreef:
Hebben hun ooit gezegd dat het niet klikt?!
Misschien kunnen jullie dat van een filmpje afzien, maar dat kan niet altijd natuurlijk..

Laat ze lekker.. Toot red zich prima :)

Op meerdere filmpjes loopt het niet lekker en ze zullen wel de laatste zijn die gaan zeggen dat het niet klikt vanzelf.

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 20:38

"Toot en MAR hebben alle kans om een medaille te winnen"
Hm, no offence naar Rath toe, maar hier heb ik toch m'n twijfels bij hoor

MargrietJonk

Re: Totilas terug naar Edward Gal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 20:55

Dilan 1993 je haalt de woorden uit mn mond vandaagn. Derde generatie Olympisch medaille winnaar. Pff laat me niet lachen..... Mijn pennyhartje hoopt nog steeds op....... vul zelf maar in :)

OdiEtAmo

Re: Totilas terug naar Edward Gal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 20:59

Een beetje een smerige snaai richting Edward zeg, in het nieuwste bericht!

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 20:59

Sorry hoor, maar als mevrouw Linsenhoff ervoor kiest om Matthias als haar bloedeigen zoon te zien, wie zijn jullie dan allemaal wel dan niet om daar tegenin te gaan? Zot. Dat mag ze toch zeker zelf wel uitmaken?

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:00

Rath zegt:
Citaat:
“Matthias en Totilas hebben alle kans op het winnen van een medaille. Mocht dat niet lukken, dan houden we zeker niet minder van hem.”

Heeft ie het nou over het paard of de jongen? :')

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:01

randalinpony schreef:
Rath zegt:
Citaat:
“Matthias en Totilas hebben alle kans op het winnen van een medaille. Mocht dat niet lukken, dan houden we zeker niet minder van hem.”

Heeft ie het nou over het paard of de jongen? :')

_O- Over allebei misschien

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:02

setteke schreef:
Totilas is ouder geworden, presteert minder, dus hopelijk maken ze er een mooie aanbieding van :D

Ik zie het al voor me: In de aanbieding Totilas,ex-bewegingswonder,voorgerden: MAR prijs:t.e.a.b. :')

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:03

setteke schreef:
randie schreef:
Isabella heeft ook vriendelijk bedankt toen, slimme vrouw.

Vanavond weer een toot optreden bij PS las ik ergens? Ben benieuwd!

Zondag.

Hopen,voor PS en MAR, dat ie niet weer de hele boel op stelten zet. Of ze rijden 3 kwartier los. Kijken of ie ooit met MAR nog HA wordt.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:07

Moderatoropmerking:
Zojuist een aantal berichten verwijderd die alles behalve respectvol waren.
Hierbij het laatste verzoek om met respect over de hoofdrolspelers in dit verhaal te praten en ook met respect naar elkaar toe te blijven reageren.

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:10

setteke schreef:
Hmm, en deze dan; http://www.youtube.com/watch?v=Y4AfnmvsI84 Trouwens erg leuk om te kijken.

boeiend allemaal. Maar deze bok komt wel lekker van de grond :D
Maar nu even serieus, dit ziet er ook niet fijn uit. Ik dacht dat MAR meer capaciteiten zou hebben als ruiter maar het valt me echt tegen. Die jongen heeft echt de pech om in een gouden wiegje geboren te zijn. Aan geld geen gebrek en allemaal ja-knikkers om je heen die je op een voetstuk plaatsen. Ik krijg steeds meer met 'm te doen, triest is het.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:17

Dilan1993 schreef:
"Toot en MAR hebben alle kans om een medaille te winnen"
Hm, no offence naar Rath toe, maar hier heb ik toch m'n twijfels bij hoor

Idem, zoals hij laatst op de hengstenshow liep, was eigenlijk gewoon dramatisch slecht.
Vanavond moeten ze weer, er zijn bekenden van mij heen, dus ben benieuwd hoe Totilas en MAR vanavond zijn...

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:20

Renske_W schreef:
Vanavond moeten ze weer, er zijn bekenden van mij heen, dus ben benieuwd hoe Totilas en MAR vanavond zijn...

Vanavond? Er staat zondag 12 februari op PS zijn website.

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:23

Abacab schreef:
Ik dacht dat MAR meer capaciteiten zou hebben als ruiter maar het valt me echt tegen.

Mij valt het niet tegen, maar het lag in de lijn van de verwachting.
Verder is het allemaal duidelijk, met geld is niet alles te koop. Gelukkig maar, kunnen we allemaal blijven dromen :z

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:24

Ik geef het een paar weken, als de media weer wat terughoudender worden. Dan komt er een verhaal dat er zo'n enorm bedrag op tafel is gelegd dat men er niet omheen kon.

Zo kan Matthias zonder gezichtsverlies afstappen en krijgt Schockemoehle z'n dekkingen weer op peil.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:26

Marga schreef:
Zojuist een aantal berichten verwijderd die alles behalve respectvol waren.
Hierbij het laatste verzoek om met respect over de hoofdrolspelers in dit verhaal te praten en ook met respect naar elkaar toe te blijven reageren.[/mod]

Worden jullie als moderators niet vreselijk vermoeid van die Totilas topics, die blijkbaar steeds weer uitmonden in een discussie op borreltafel nivo, na flink wat alcohol?
En maar weer waarschuwen, en vragen om een klein beetje respect ten opzichte van de (ongevraagde) hoofdrolspelers. Valt me op dat een aantal hier Vader Rath van alles verwijt,, maar zelf nog een stapje lager gaan in hun reacties daarop. Zo van: ''pot verwijt de ketel.... enz"".
Sterkte met volgen en bijsturen.

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:30

setteke schreef:
Verder is het allemaal duidelijk, met geld is niet alles te koop. Gelukkig maar, kunnen we allemaal blijven dromen :z

het leed dat 'geld als water' heet :(:)
Wat een geluk hebben wij toch dat we gewoon kunnen gaan boscrossen als we dat willen, niets geen hoofdbrekends over hoe je je nieuwe trainer gaat presenteren in de pers en hoe een plausibele draai geeft aan de teleurstellende performance.

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:31

Equimotion schreef:
Ik geef het een paar weken, als de media weer wat terughoudender worden. Dan komt er een verhaal dat er zo'n enorm bedrag op tafel is gelegd dat men er niet omheen kon.

Zo kan Matthias zonder gezichtsverlies afstappen en krijgt Schockemoehle z'n dekkingen weer op peil.

of een verhaal dat ie terug getrokken wordt uit de sport wegens een oude opspelende blessure die hij naar alle waarschijnlijkheid heeft opgelopen bij een vorige ruiter }:0

Saskia505

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:34

*Verbaast zich erover dat Bokkers ook echt alleen maar naar de optredens kijken waar ze Matthias op kunnen pakken*

Volgens mij reed Matthias in de Grand Prix van CHIO Aachen ruim 82% bij elkaar met deze proef en won hij vervolgens ook de Grand Prix Special en Kur op Muziek..

Ik denk dat iedereen zich nog wel kan herinneren hoe Gribaldi bij Edward in de staak ging? Of zijn we dat voor het gemak even vergeten..
In ieder geval ter herinnering: http://youtu.be/Mvyy99JF3_E

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:35

CharleyT schreef:
Worden jullie als moderators niet vreselijk vermoeid van die Totilas topics, die blijkbaar steeds weer uitmonden in een discussie op borreltafel nivo, na flink wat alcohol?
En maar weer waarschuwen, en vragen om een klein beetje respect ten opzichte van de (ongevraagde) hoofdrolspelers. Valt me op dat een aantal hier Vader Rath van alles verwijt,, maar zelf nog een stapje lager gaan in hun reacties daarop. Zo van: ''pot verwijt de ketel.... enz"".
Sterkte met volgen en bijsturen.

Huh, je zit toch zelf ook in dit topic? En als je je verder geroepen vindt..
That's life, er wordt een topic geopend en mensen reageren, de een met wat meer emoties als de andere.
Laatst bijgewerkt door setteke op 10-02-12 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

ponyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:36

Maar na bijna 2 jaar en je bent nog geen team met het paard dan komt het ook niet meer en dan wordt het ook geen medaile team of ligt dat nu aan mij.

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:39

Saskia505 schreef:
*Verbaast zich erover dat Bokkers ook echt alleen maar naar de optredens kijken waar ze Matthias op kunnen pakken*

Vind je dit mooi dan? Daar gaat het uiteindelijk om. Volgens mij teerde MAR hier op de input van Gal.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:39

ponyhorse schreef:
Maar na bijna 2 jaar en je bent nog geen team met het paard dan komt het ook niet meer en dan wordt het ook geen medaile team of ligt dat nu aan mij.

Mwah, het heeft Anky ook jaren gekost voor ze met Prisco een team was.

Saskia505

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:40

Of ook leuk om te zien.. Hoe de brave Karolus van Wittenstein er met Edward vandoor ging.. Maar dat zien we zeker ook door de vingers? :')

http://youtu.be/fv7QmDLWvlg

Saskia505

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:41

setteke schreef:
Saskia505 schreef:

Vind je dit mooi dan? Daar gaat het uiteindelijk om. Volgens mij teerde MAR hier op de input van Gal.

Volgens mij, volgens mij.. Feit is dat hij daar wel 82% bij elkaar reed. Vind ik dit mooi? Het was een goede proef, zeer zeker weten.