Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:54

vossie schreef:
Marjoow schreef:

Nou, vind dat ze groot gelijk hebben! Hoe onpersoonlijk is dit??

Waarom moet Anky een berichtje naar Werner en/of Gal sturen omdat Totilas verkocht is?? Die heeft er toch niks mee te maken, het staat al op alle websites in NLD en DLD, mag Anky dan niks op twitter zetten, dat begrijp ik niet hoor.

Nee, ik vind niet dat Anky zo'n onpersoonlijke tweet hoeft te plaatsen.

Anoniem

Niet professioneel, idd, maar de halve paardenwereld staat op ze kop, eerst de weg, toen de koets van chardon en de doping test waar we nog op zitten te wachten, nu totilas, en dan anky met een ontactische tweet.

Janine1990

Marjoow schreef:
En natuurlijk is ze met iedereen zo betrokken als met Anky. Iedereen is ook net zo als Anky, ze kent iedereen op die manier.

Als het al geen fijne collega was, heeft ze zich vast niet zo op Anky gericht... dus pure aanstellerij.

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:55

vossie schreef:
Marjoow schreef:

Nou, vind dat ze groot gelijk hebben! Hoe onpersoonlijk is dit??

Waarom moet Anky een berichtje naar Werner en/of Gal sturen omdat Totilas verkocht is?? Die heeft er toch niks mee te maken, het staat al op alle websites in NLD en DLD, mag Anky dan niks op twitter zetten, dat begrijp ik niet hoor.

Ik denk dat het probleem opgelost was, als Anky erbij had gezet dat ze het erg vervelend vindt voor Gal + nederlanse paardensport oid.
Tuurlijk weten Werner en Gal het eerder dan Anky, daar gaat het niet om...

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:56

Marjoow schreef:
Sannnn schreef:

Moet je even op twitter kijken, zal daar vast wel staan. :)

Kan Nicole Werner nog wel een heel lijstje uithalen gaan maken, staat nu overal op internet en ik denk niet dat iedereen eerst persoonlijk contact met Edward ofzo heeft gehad.
Zij laat zich nu eerder kennen...

En natuurlijk is ze met iedereen zo betrokken als met Anky. Iedereen is ook net zo als Anky, ze kent iedereen op die manier.

Zo betrokken was ze met Anky niet als ze zulke dingen over haar op internet zegt....

Ik vind dit alles behalve professioneel van Nicole Werner. De hele paardenwereld heeft het erover, logisch dat Anky het twittert. Daarbij komt ze kan ook gedacht hebben laat ik nu nog maar niets van me laten horen, ze zullen het wel moeilijk genoeg hebben. Dat Nicole dan zoiets in het openbaar op internet zet vind ik meer over haar zeggen dan over Anky.

Janine1990

Asyaa schreef:
Niet professioneel, idd, maar de halve paardenwereld staat op ze kop, eerst de weg, toen de koets van chardon en de doping test waar we nog op zitten te wachten, nu totilas, en dan anky met een ontactische tweet.

Ontactisch?

Het stond in de telegraaf, om 11.56...
Anky's tweet was volgens mij van later, want het stond er pas toen ik terugkwam met de hond....

Merel___

HorseTimeXL schreef:
hoe heeft dit kunnen gebeuren, vind het verschrikkelijk!
Ik heb nu echt een hekel aan de duitsers.Nu denken die waarschijnlijk als de duitsers steeds winnen dat het door hun komt.
Uiteindelijk komt het door edward gal die totilas heeft opgeleid.

:? Het gaat hier niet om heel Duitsland he, die Totilas heeft gekocht, alleen Schockemohle, dus om dat ineens een hekel te hebben aan duitsers.
Ik vind het ook ontzettend zonde, maar om nou meteen te zeggen dat ik een hekel heb aan duitsers..

Kaja

vossie schreef:

Inderdaad :D Ze vind het toch al geen goede collega, maar ze verwacht er wel een berichtje van... :+

Lachen dit....

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:57

Sannnn schreef:
Marjoow schreef:

Zo betrokken was ze met Anky niet als ze zulke dingen over haar op internet zegt....

Ik vind dit alles behalve professioneel van Nicole Werner. De hele paardenwereld heeft het erover, logisch dat Anky het twittert. Daarbij komt ze kan ook gedacht hebben laat ik nu nog maar niets van me laten horen, ze zullen het wel moeilijk genoeg hebben. Dat Nicole dan zoiets in het openbaar op internet zet vind ik meer over haar zeggen dan over Anky.

Dus wel wachten met persoonlijk reageren, en niet wachten met twitteren?

wonderworst_

Re: Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 3*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:58

ach ja nu moet ik maar een nieuw paarden idool gaan zoeken! XD

DDW1190

Ben beniewd, misschien gaat Edward ook wel de reiningsport in :+

haha wat een gedoe om 1 paard zeg :P

bijdehandje1

Voor je uithaal naar Cees Visser. :o

horsiegek schreef:
bijdehandje1: Waarom zou ik me moeten schamen? Een belofte is een belofte toch? Daar hoor je je aan te houden, tenminste dat is mijn mening, en volgens mij is een belofte daar ook voor.

Ik weiger te geloven dat Anky er lol om heeft dat Totilas weggaat. Lees de uitspraken van Sjef Jansen er maar eens op na. Dat zegt genoeg.

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:59

zonde dat totilas verkocht is! edward en toti waren zo'n ontzettend goed duo!

Anoniem

Janine1990 schreef:
Asyaa schreef:

Ontactisch?

Het stond in de telegraaf, om 11.56...
Anky's tweet was volgens mij van later, want het stond er pas toen ik terugkwam met de hond....

Ik doel niet op het tijdstip, maar dat je de tweet van anky op kan vatten als blijdschap, zeker als je geëmotioneerd bent. Daarbij valt Nicole volgens mij niet over tijdstippen, maar over het feit dat anky dit op dr twitter dumpt, zonder of in plaats van, Nicole en Edward te bellen met dat ze meeleeft oid.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-10-10 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo

En Anky en Sjef delen áltijd dezelfde mening? Yeah right...

DDW1190

wonderworst_ schreef:
ach ja nu moet ik maar een nieuw paarden idool gaan zoeken! XD

Kies Adelinde of Laura, hahaha }>

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:00

twitteren is natuurlijk super onpersoonlijk
maar ja, als nicole haar toch al niet mag
dan zou ik (als ik anky was) ook niet gaan bellen
maar er dan ook niet over twitteren

GaitMonster

Ik vind het wel erg dat de eigenaar wel eerst beloofd hem aan te houden tot de OS. En hem dan alsnog verkoopt. Als hij dat niet had gezegt was er niet heel veel aan de hand geweest. Was het heel erg jammer natuurlijk, maar nu breekt hij een belofte en ik denk dat Edward dit ook heel erg vind.. Had het hem wel heel erg gegunt om alle prijzen te proberen te winnen met dit paard die hij zelf helemaal heeft opgeleid.. Zonde, eeuwig zonde..

bijdehandje1

Yeah right, daar zal niet veel aan schelen. Ze hebben samen ook nog eens een bedrijf.

Marjoow schreef:

Lydia_

Zonde.
Ben benieuwd naar de volgende stappen..

Moeni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:01

Tuurlijk dat Nicole verdrietig is, maar dan zo ordinair uithalen naar Anky.................

Marjo

bijdehandje1 schreef:
Yeah right, daar zal niet veel aan schelen. Ze hebben samen ook nog eens een bedrijf.

Marjoow schreef:

Dus? Dat hoeft toch niet te betekenen dat ze ten alle tijden dezelfde mening hebben!
Sjef = Bondscoach
Anky = Amazone.

das toch iets anders hoor ;)

bijdehandje1

Vóór Gal reed er al iemand anders op Totilas :)* en Visser heeft al eerder gezegd, dat Toto weg kon voor boven de 10 miljoen.

GaitMonster schreef:
Ik vind het wel erg dat de eigenaar wel eerst beloofd hem aan te houden tot de OS. En hem dan alsnog verkoopt. Als hij dat niet had gezegt was er niet heel veel aan de hand geweest. Was het heel erg jammer natuurlijk, maar nu breekt hij een belofte en ik denk dat Edward dit ook heel erg vind.. Had het hem wel heel erg gegunt om alle prijzen te proberen te winnen met dit paard die hij zelf helemaal heeft opgeleid.. Zonde, eeuwig zonde..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:02

Asyaa schreef:
Ik doel niet op het tijdstip, maar dat je de tweet van anky op kan vatten als blijdschap, zeker als je geëmotioneerd bent. Daarbij valt Nicole volgens mij niet over tijdstippen, maar over het feit dat anky dit op dr twitter dumpt, zonder of in plaats van, Nicole en Edward te bellen met dat ze meeleeft oid.

Een beetje professional zal dan eerst kijken hoe het bedoelt is voor ze zo'n uithaal plaatst :x
Ik vat "Totilas is sold!" nl eerder op als verbazing/ongeloof... Even niet weten wat te zeggen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:02

Zidore schreef:
twitteren is natuurlijk super onpersoonlijk
maar ja, als nicole haar toch al niet mag
dan zou ik (als ik anky was) ook niet gaan bellen
maar er dan ook niet over twitteren

Maar Anky had wél naar Edward kunnen reageren.