Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Equidea schreef:Hoe kon dat ene paard trouwens gekeurt worden, en als 12 jarige verkocht worden terwijl het dier 20 was....? (en hoe wist de koper dat, je kunt maar tot 15 jaar zien aan de tanden...?) Tijdens een keuring worden de tanden toch nagekeken...?
marieminime schreef:ik vond deze aflervering wel goed.
Zeker omdat er getuigen in zijn gehoord en op camera degelijk bewijs is geleverd.
Wel mooie stal zeg, bak, stallen, wasplaats, zag er netjes uit, zo op het oog verwacht je zoiets niet
ik vond het aanprijzen van het veulen er te dik opliggen, ze zij dat ze zelf in de fok zaten, dus er veel van wist.
Als dit een topper was, had ze hem heus niet zo graag voor goedkoop kwijt gewild, was voor mij al een alarm belletje.
Ik vond het wel veel herhaling van tekst en beelden, steeds weer hetzelfde :S
ik vind het onzin dat de naam niet genoemd mag worden, die lekt toch wel uit. mensen moeten hiertegen gewaarschuwd worden
angelique19 schreef:Echt triest dat dit nog gebeurd.
Er moet veel strengere eigendoms regestratie zijn op paarden.
Verder vind ik het wel een beetje overdreven dat als ze zegt tyfusbok dat dat dan dierenmishandeling is ..
Kom op.. .. wees eens eerlijk.. wie heeft niet eens ongemeend gezegd;
,,als je nu niet ophoudt maak ik een sauzijsje van je"
Ik vraag me ook af waarom je een paard niet laat keuren als je het koopt voor een bedrag van 42000 euro!!!! (die man uit vlaanderen) en ook de springpony was niet gekeurd.. alleen door een recente keuring van de handelaar..
Begrijp me niet verkeerd ik probeer niet de daden van de handelaar goed te praten, en ook niet te beweren dat het de eigen schuld is van de huidige eigenaar.
Ik ben erg benieuwd hoe dit afloopt,
.
smokey17 schreef:volgens mij zitten alle mods massaal hier op dit topic alles te verwijderen... beetje erg jammer.
Door middel van bokt zouden we juist kunnen zorgen dat ze stopt met haar praktijken.... schijnbaar wil bokt daar niet aan mee doen.
Equidea schreef:Hoe kon dat ene paard trouwens gekeurt worden, en als 12 jarige verkocht worden terwijl het dier 20 was....? (en hoe wist de koper dat, je kunt maar tot 15 jaar zien aan de tanden...?) Tijdens een keuring worden de tanden toch nagekeken...?
smokey17 schreef:volgens mij zitten alle mods massaal hier op dit topic alles te verwijderen... beetje erg jammer.
Door middel van bokt zouden we juist kunnen zorgen dat ze stopt met haar praktijken.... schijnbaar wil bokt daar niet aan mee doen.
Cayenne schreef:Equidea schreef:Hoe kon dat ene paard trouwens gekeurt worden, en als 12 jarige verkocht worden terwijl het dier 20 was....? (en hoe wist de koper dat, je kunt maar tot 15 jaar zien aan de tanden...?) Tijdens een keuring worden de tanden toch nagekeken...?
Wanneer je er achter komt dat het paspoort vervalst is en de actuele gegevens moet opvragen, dan kom je daar uiteindelijk dus vanzelf achter..
Estelle schreef:Tuurlijk moeten mensen hun paarden laten keuren, maar pijnstillers kunnen wel helpen een paard door de keuring te laten komen... en volgens mij kun je op de foto's ook geen pees blessures zien ? toch ?
Dus dan kan je keuren maar ze kan je nog steeds oplichten!!