Nou, een Zonda R heeft echt wel dinges, héél véél dinges Een CCXR trouwens ook.Benzine efficiency is voor bomenknuffelaars
Mist iets speciaals, mooie wagen hoor! Maar niet echt iets dat echt spectaculair is kwa vormgeving. Geef mij maar een Lyonheart K
Ethirty schreef:Nou, een Zonda R heeft echt wel dinges, héél véél dinges Een CCXR trouwens ook.Benzine efficiency is voor bomenknuffelaarsNee, voor mensen die wel zuinig zijn met geld .
_San87_ schreef:Ethirty schreef:Nou, een Zonda R heeft echt wel dinges, héél véél dinges Een CCXR trouwens ook.Benzine efficiency is voor bomenknuffelaarsNee, voor mensen die wel zuinig zijn met geld .Dat dus, heb je meer geld voor paarden over
Als je zo'n auto kan betalen, heb je ook wel geld voor de peut En een hele rits aan Arabieren.Zo, ik ga weer verder met dagdromen. Carry on...
Boppert schreef:Mist iets speciaals, mooie wagen hoor! Maar niet echt iets dat echt spectaculair is kwa vormgeving. Geef mij maar een Lyonheart KEagle Speedster
Tjonge ik heb weer diepgaande gesprekken hoor.... Over de karakters van cavia's en konijnen Maar ik heb een konijnenliefhebber tegen me haha.
Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel
Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Rel Wat zei je, ik verstond je niet
EINDELIJK! Ik ben een keer niet alleen! Nu zou ik eigenlijk wel een grouphug willen, maar iedereen is weg. Eindelijk mijn gelijken ontmoet, mijn soortgenoten.
milou123 schreef:EINDELIJK! Ik ben een keer niet alleen! Nu zou ik eigenlijk wel een grouphug willen, maar iedereen is weg. Eindelijk mijn gelijken ontmoet, mijn soortgenoten. Meneer van Slapstick wacht op antwoord.
_San87_ schreef:[ Afbeelding ]Nog even en er komt stoom uit m'n oren. Deze ga ik opslaan, binnenkort te zien op facebook. Zeer nodig, zeker bij die Brabanders.
milou123 schreef:_San87_ schreef:[ Afbeelding ]Nog even en er komt stoom uit m'n oren. Deze ga ik opslaan, binnenkort te zien op facebook. https://www.facebook.com/pages/me-is-geen-bezittelijk-voornaamwoord/161954673894356