Whehe, ik had een bakje met rode muggenlarven op m'n aquarium gezet zodat ze kunnen ontdooien. Mijn arme visje zat eronder tegen het glas te beuken omdat ie ze op wilde eten .Kogelvisjes .
Ethirty schreef:Waarom hangt iedereen onder de 25 niet gewoon in het plaatselijke stam cafe?Omdat ik hier gewoon lekker op de bank kan hangen!
bliksempie schreef:Of mn vader tuinman was omdat ik een mooie bloem benInteressante, uhm, hobby heb je zie ik
Ethirty schreef:Waarom hangt iedereen onder de 25 niet gewoon in het plaatselijke stam cafe?Ik heb gisteren genoeg alcohol gehad voor een week .
imd schreef:Ethirty schreef:Waarom hangt iedereen onder de 25 niet gewoon in het plaatselijke stam cafe?Omdat ik hier gewoon lekker op de bank kan hangen!Morgenavond ga ik het sociale dier uithangen. Morgenochtend belangrijke dingen doen, dus geen tijd om te socializen in de buitenwereld
Ethirty schreef:Waarom hangt iedereen onder de 25 niet gewoon in het plaatselijke stam cafe?Omdat mijn vriendinnen weer eens nergens zin in hebben en m'n vriend waar ik mee zou gaan ook afgezegd heeft.
_San87_ schreef:Ethirty schreef:Waarom hangt iedereen onder de 25 niet gewoon in het plaatselijke stam cafe?Ik heb gisteren genoeg alcohol gehad voor een week .Dat is waar. Maar jij bent ook niet <25, dus je had sowieso al een geldig 'excuus'
DaMarcus schreef:imd schreef:Omdat ik hier gewoon lekker op de bank kan hangen!Morgenavond ga ik het sociale dier uithangen. Morgenochtend belangrijke dingen doen, dus geen tijd om te socializen in de buitenwereld Moet je je handen uit je zakken halen voor Karaoke ?
Ik wil ook chatten... baal zo dat die niet op foon doet.Merk wel dat je met sommige tweakers echt zeer duidelijk je frenzen moet aangeven, en laat ik daar net niet goed in zijn
Ethirty schreef:_San87_ schreef:Ik heb gisteren genoeg alcohol gehad voor een week .Dat is waar. Maar jij bent ook niet <25, dus je had sowieso al een geldig 'excuus' Wrijf het er maar in .
Gianti schreef:Ik wil ook chatten... baal zo dat die niet op foon doet.Merk wel dat je met sommige tweakers echt zeer duidelijk je frenzen moet aangeven, en laat ik daar net niet goed in zijnBij mij doet ie t wel mobiel, maar is nou niet echt ideaal..