Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
friendly schreef:Geweldig nieuws! Gefeliciteerd!Nu hopen dat Tess ook snel terecht is!
swoeky schreef:friendly schreef:Geweldig nieuws! Gefeliciteerd!Nu hopen dat Tess ook snel terecht is!
lees ff verder, behoorlijk lomp dit
friendly schreef:Kan er misschien ook nog normaal een reactie gegeven worden? Niet iedereen heeft de tijd om 38 pagina's te lezen.. Misschien juist lomp om zo te reageren? Kan ook normaal. Naar wat ik van een reactie voor me begreep mag Swieber dus bij de nieuwe eigenaar blijven, maar evengoed goed nieuws toch dat ie is gevonden?
friendly schreef:Kan er misschien ook nog normaal een reactie gegeven worden? Niet iedereen heeft de tijd om 38 pagina's te lezen.. Misschien juist lomp om zo te reageren? Kan ook normaal. Naar wat ik van een reactie voor me begreep mag Swieber dus bij de nieuwe eigenaar blijven, maar evengoed goed nieuws toch dat ie is gevonden?
Silence schreef:Op zich wel, maar hoe zou jij het vinden als je paard gestolen word en na jaren weer gevonden...maar je mag hem niet meer hebben....
pharagirlke schreef:Silence schreef:Op zich wel, maar hoe zou jij het vinden als je paard gestolen word en na jaren weer gevonden...maar je mag hem niet meer hebben....
als ik er na twee jaar (ik heb toevallig mijn merrie bijna twee jaar) er achter zou komen dat ze gestolen is. Na alles wat ik met haar heb door gemaakt. Ik zou haar voor geen geld van de wereld meer afgeven. Wél zou ik zeggen dat haar vorige eigenaren mogen komen bezoeken en eventueel rijden wanneer ze willen. (als ze me wel even wat willen laten weten wanneer ze komen zodat ik niet voor voldomme feiten sta) Dus ik vind niet dat de nieuwe eigenaren zo bekritiseerd mogen worden
Zij doen ook maar wat hun hart hun in geeft....Aan de andere kant kan ik me heel goed voorstellen dat dit voor swieb vreselijk moet zijn! Ik hoop dan ook met heel mijn hart dat je een regeling kan treffen met de nieuwe eigenaren swieber!
Swieb schreef:Het is gebeurt, zand erover, volgende keer even een berichtje of 2 teruglezen.
Ik heb nog een vraagje, dit ivm het zoeken naar Tess.
Van degene die Swieber het laatst heeft gehad, zegt dat hij hem en Tess op de markt in Elst in 2006 gekocht heeft. Ze zijn vervoerd met totaal 8 dieren, volgens zijn zeggen is dat in het vroeg van de nacht gedaan. Weet iemand iets of ken je iemand die daar toen geweest is, please laat me wat weten, dan kan ik in elk geval verder om te weten wat er allemaal gebeurt is tussen mei 2005 en sept. 2006
Adri schreef:Swieb is nog geen 2 jaar bij de huidige eigenaar, veel korter, Swieb is tussen 2005 en eind 2006 spoorloos geweest, Tess is nog steeds niet gevonden.