Swieber komt toch naar huis, update pagina 41

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

Re: Swieber na bijna 2 jaar teruggevonden! Update p36.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:10

aanpast..
Laatst bijgewerkt door friendly op 06-02-08 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:11

friendly schreef:
Geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Haha! Nu hopen dat Tess ook snel terecht is!

lees ff verder, behoorlijk lomp dit

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:15

Wow idd, had wel zo aardig geweest om de update te lezen. Swieber mag dus bij de nieuwe eigenaar blijven.

Voor de vorige eigenaar natuurlijk helemaal niet leuk, sterkte ermee. In het geval van een gestolen paard is er altijd 1 partij die afstand zal moeten doen van het dier en dat is gewoon altijd balen.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:23

swoeky schreef:
friendly schreef:
Geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Haha! Nu hopen dat Tess ook snel terecht is!

lees ff verder, behoorlijk lomp dit

Kan er misschien ook nog normaal een reactie gegeven worden? Niet iedereen heeft de tijd om 38 pagina's te lezen.. Misschien juist lomp om zo te reageren? Kan ook normaal. Naar wat ik van een reactie voor me begreep mag Swieber dus bij de nieuwe eigenaar blijven, maar evengoed goed nieuws toch dat ie is gevonden?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:24

Op zich wel, maar hoe zou jij het vinden als je paard gestolen word en na jaren weer gevonden...maar je mag hem niet meer hebben....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:26

friendly schreef:
Kan er misschien ook nog normaal een reactie gegeven worden? Niet iedereen heeft de tijd om 38 pagina's te lezen.. Misschien juist lomp om zo te reageren? Kan ook normaal. Naar wat ik van een reactie voor me begreep mag Swieber dus bij de nieuwe eigenaar blijven, maar evengoed goed nieuws toch dat ie is gevonden?

de titel lezen is al genoeg, dan weet je dat je op pag. 36 moet kijken..

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:27

friendly schreef:

Er staat in de titel update op pagina 36, dat staat er enkel als het een zeer belangrijk bericht betreft voor de loop van het topic. Knipoog 't Is een behoorlijke domper voor de eigenaar en dus is 'gefeliciteerd' niet echt gepast.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:29

Echt erg!! Ik hoopte echt dat er goed nieuws ws toen ik in de titel zag dat er een update was.. helaas

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:30

Dat begrijp ik maar dan nog kan er wel anders gereageerd worden. Ik zou het ook niet leuk vinden nee maar om nou zo te reageren.. Ik zou dan nog vriendelijk zeggen dat het allang geen leuk nieuws meer is en felicitaties niet op zijn plaats zijn.

Nee titel lezen is niet altijd voldoende, ik denk gewoon als ik het grootste deel van de titel lees het onderwerp weet. Daarop geef ik mijn reactie. Ja ik had de titel BETER moeten lezen maar valt weinig meer aan te doen.. Ik zal die reactie wel even aanpassen uit respect voor de TS maar toch had er anders gereageerd kunnen worden..

Sorry dan voor mijn reactie (1st), was niet zo bedoeld maar wel te begrijpen?

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:32

Het is gebeurt, zand erover, volgende keer even een berichtje of 2 teruglezen.

Ik heb nog een vraagje, dit ivm het zoeken naar Tess.
Van degene die Swieber het laatst heeft gehad, zegt dat hij hem en Tess op de markt in Elst in 2006 gekocht heeft. Ze zijn vervoerd met totaal 8 dieren, volgens zijn zeggen is dat in het vroeg van de nacht gedaan. Weet iemand iets of ken je iemand die daar toen geweest is, please laat me wat weten, dan kan ik in elk geval verder om te weten wat er allemaal gebeurt is tussen mei 2005 en sept. 2006

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:33

friendly, misschien op ebay je verstand terug gaan zoeken? Bloos

geintje Knipoog

dank voor je laatste berichtje... al is het voor ons, en Swieb in het speciaal denk ik niet te begrijpen Bloos

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:33

Wat oneerlijk zeg! Verdrietig
Nog succes..!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:45

Ooh ik had er ook zo op gehoopt dat het goed nieuws zou zijn! Wat vreselijk is dit. Ik hoop zo dat het goed gaat komen Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:51

Swieb Is het Elst gelderland of Elst Utrecht.?In Elst Utrecht ken ik wel paardemensen waar ik het zou kunnen vragen.Weet je iets van de vrachtwagen?Mischiens dat mensen die kennen of zo?

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:53

Elst gelderland geloof ik, waar elk jaar die markt gehouden wordt

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:30

oh f.ck Swieb, ik had echt gedacht dat de update goed nieuws zou brengen...

dikke knuffel. Ach gut

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:35

Silence schreef:
Op zich wel, maar hoe zou jij het vinden als je paard gestolen word en na jaren weer gevonden...maar je mag hem niet meer hebben....

als ik er na twee jaar (ik heb toevallig mijn merrie bijna twee jaar) er achter zou komen dat ze gestolen is. Na alles wat ik met haar heb door gemaakt. Ik zou haar voor geen geld van de wereld meer afgeven. Wél zou ik zeggen dat haar vorige eigenaren mogen komen bezoeken en eventueel rijden wanneer ze willen. (als ze me wel even wat willen laten weten wanneer ze komen zodat ik niet voor voldomme feiten sta Haha!) Dus ik vind niet dat de nieuwe eigenaren zo bekritiseerd mogen worden Knipoog Zij doen ook maar wat hun hart hun in geeft....Aan de andere kant kan ik me heel goed voorstellen dat dit voor swieb vreselijk moet zijn! Ik hoop dan ook met heel mijn hart dat je een regeling kan treffen met de nieuwe eigenaren swieber!

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:50

pharagirlke schreef:
Silence schreef:

als ik er na twee jaar (ik heb toevallig mijn merrie bijna twee jaar) er achter zou komen dat ze gestolen is. Na alles wat ik met haar heb door gemaakt. Ik zou haar voor geen geld van de wereld meer afgeven. Wél zou ik zeggen dat haar vorige eigenaren mogen komen bezoeken en eventueel rijden wanneer ze willen. (als ze me wel even wat willen laten weten wanneer ze komen zodat ik niet voor voldomme feiten sta Haha!) Dus ik vind niet dat de nieuwe eigenaren zo bekritiseerd mogen worden Knipoog Zij doen ook maar wat hun hart hun in geeft....Aan de andere kant kan ik me heel goed voorstellen dat dit voor swieb vreselijk moet zijn! Ik hoop dan ook met heel mijn hart dat je een regeling kan treffen met de nieuwe eigenaren swieber!

Swieb is nog geen 2 jaar bij de huidige eigenaar, veel korter, Swieb is tussen 2005 en eind 2006 spoorloos geweest, Tess is nog steeds niet gevonden.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:55

Swieb schreef:
Het is gebeurt, zand erover, volgende keer even een berichtje of 2 teruglezen.

Ik heb nog een vraagje, dit ivm het zoeken naar Tess.
Van degene die Swieber het laatst heeft gehad, zegt dat hij hem en Tess op de markt in Elst in 2006 gekocht heeft. Ze zijn vervoerd met totaal 8 dieren, volgens zijn zeggen is dat in het vroeg van de nacht gedaan. Weet iemand iets of ken je iemand die daar toen geweest is, please laat me wat weten, dan kan ik in elk geval verder om te weten wat er allemaal gebeurt is tussen mei 2005 en sept. 2006

Enig idee welke mensen je dan kan benaderen erover?
Ik zal iig eens kijken.

Hebben andere geen navraag gedaan daar in die tijd?

( edit ) en ik leef nog steeds met je mee. Wat een tegenvaller nu weer zeg. Je weet gewoon niets meer te zeggen. Woorden zijn woorden en verlichten eventueel maar enkele seconden. Helaas bestaan er geen toverwoorden om alles als een nare nachtmerrie terug te spoelen.
Laatst bijgewerkt door Hannanas op 06-02-08 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:58

Tjee wat ontzettend vervelend voor je dat je hem niet terug krijgt. Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand een gestolen paard wil houden. En al helemaal niet als je weet dat de vorige eigenares hem zo graag terug wil...
Maar ja, niet iedereen is hetzelfde. Hij heeft het goed zeg je, dus dat is dan een schrale troost.
Veel sterkte! Hopelijk vind je Tess nog terug.

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 21:00

X
Laatst bijgewerkt door tyleysmiley op 03-09-24 11:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 21:01

jemig wat errug balen voor je zeg.
maar misschien is er idd wel wat te regelen met de nieuwe eigenaren..
maar nogmaals sterkte want het zal niet meevallen..

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 21:05

Ik heb al die tijd het topic stiekem meegelezen, maar wil nu toch wel zeggen dat ik het echt ontzettend klöte vind dat je Swieber niet terug krijgt. Zoals heel veel mensen zeggen is het rechtsysteem in Nederland f.cked up Nagelbijten / Gniffelen

Ik leef echt heel erg met je mee!
Ontzettend veel sterkte ermee, en ik hoop ook dat er toch nog verandering in de zaak komt!!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 21:09

een schrale troost dat hij leeft, en het goed heeft bij zn nieuwe eigenaren....
maar het blijft echt zwaar kl0te!! sterkte!!

en heel veel succes met het zoeken naar Tess. Heb je het al eens via de tv geprobeerd?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 21:28

Adri schreef:
Swieb is nog geen 2 jaar bij de huidige eigenaar, veel korter, Swieb is tussen 2005 en eind 2006 spoorloos geweest, Tess is nog steeds niet gevonden.

al hebben ze hem een half jaar, als ze na lang zoeken eindelijk hun perfecte tinker gevonden hebben en dan ineens moeten ze hem afgeven?
Zoals ik al zei, ik begrijp beide partijen...