why schreef:Ik loop er nu twee dagen mee, en geloof me, je bent er liever niet bij!!
kan ik me heel goed voorstellen, als ze morgen iets beslidssen waar wij (mn paard en ik) niet bij nodig zijn, kom ik zeker niet,er is al ellende genoeg op de tv.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
why schreef:Ik loop er nu twee dagen mee, en geloof me, je bent er liever niet bij!!
Nickeltje schreef:Heb een pb gestuurd, maar geen antwoord. ik hoop dat als ik iets kan betekenen, ik dat op tijd hoor, want moet dus met trein naar mn ouders, paarden klaar maken, moeder zo gek krijgen om op 2e paard mee te gaan en dan nog met trailer naar friesland, ik denk zo'n 3 uur rijden...
sabineG schreef:Hoop dat ze snel weg kunnen!!
Krijg de kriebels net op sbs.. De paarden hadden voor 15 okt. weg moeten zijn uit het buiten gebied.. Zegt de landgoed beheerder.... Ja daar heb ik het nu niet over gaat nu om de dieren.. Komen ze nu mee!!!!!! Beetje TE laat he..
Succes voor degene die daar er alles aan doen om de beestjes op het droge te krijgen!
slimmerik schreef:Zoals eerder te lezen in dit topic: omdat het gras zo hoog was had de paardeneigenaar toestemming om de paarden ook na 15 oktober daar te weiden.....
Owens_hartje schreef:Ik vind in dit opzicht dat zowel de paardeneigenaar, als de landeigenaar verantwoordelijk zijn voor hetgeen er is gebeurd![]()
Niet goedschiks het land af, dan kwaadschiks. Maar het lijkt mij dat beide partijen proberen onder hun verantwoordelijkheden uit te komen.
ThePast03 schreef:
Het lijkt me toch sterk dat als jij een stuk land aan iemand verhuurt dat je ineens verantwoordelijk bent over hoe diegene die jouw land huurt met zijn dieren omgaat?
Zouden de verhuurders van woningen nu ook ineens aansprakelijk zijn voor hun huurders die hun kinderen mishandelen? Lijkt me toch niet.
Owens_hartje schreef:Als je beter leest weet je dat die paarden daar al 15 oktober af hadden gemoeten.
Als ik bij wijze van 15 oktober mijn huis uit zou moeten, denk dan maar niet dat je de kans krijgt om tot 1 november te blijven zitten.