tootje71 schreef:Wat een detectives zijn wij
Haha, ja, ik had de juiste kliniek ook al gevonden door de stallen op facebook en instagram te vergelijken met de Parijse cliniques cheval...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tootje71 schreef:Op hun Facebook staat nu een filmpje van een uur geleden, waarbij fracturen,fracturen,fracturen staat en een paard dat geopereerd wordt. Kan niet zien of het furion is. Heb er een filmpje van gemaakt maar weet niet hoe te plaatsen
Suliko schreef:Ik vind het wel bijzonder hoe elk topic met enige speculatie direct wordt ingedamd en gesloten en hier kan pagina’s lang alles voorbij komen van analyses tot psychoses, zelfmoord, of dat hij zelf een moordenaar is, tot doen alsof hij ergens anders zou zijn, etc. Bijzonder.
Ik vind het ook een raar verhaal, maar er zijn gewoon mensen, veel mensen zelfs, die compleet anders in het leven staan dan ik. Die zich volledig anders articuleren, anders kijken naar morele kwesties. Die zal ik ook nooit begrijpen, hoe ik ook mijn best doe (en dat met een achtergrond in psychologie en humanistische wetenschappen). Dat betekend niet dat zo iemand een slecht of compleet egoïstisch mens is of gestoord of psychotisch.
Ja, die knal tegen zijn neus vond ik absoluut gemeen en zulk gedrag veroordeel ik. Het vervoeren van een dier in zo’n toestand vind ik ook erg lastig, toch hoop ik en dat denk ik ook te zien, dat hij echt om dat paard geeft op zijn manier (wat niet manier is, maar wie ben ik om daarover te oordelen?). Maar misschien zou het fijn zijn om de vergezochte speculaties een beetje achterwege te laten, er wordt een hoop geroeptoeterd op basis van niets namelijk.
Fika schreef:Ik heb het vast gemist, maar waar slaat de titel van dit topic eigenlijk precies op? "Mijn leven wordt steeds korter."
cariena1 schreef:Nieuw filmpje arm dier strompelend naar de stal