GLOCK’s Total US onder Edward Gal over de 80% bij GP-debuut

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 15:48

Als mijn trainer (niveau Gal) mij (basissport) les kan geven zonder mijn rijstijl echt aan te passen dan zullen die ruiters dat beslist ook kunnen met leerlingen die hetzelfde niveau rijden als zij zelf lijkt me. Dat zegt dus IMO niet zo heel veel behalve dat ie zijn leerlingen niet perse in een vormpje wil duwen. Wat dan weer voor hem spreekt als trainer. Het gaat met mijn trainer meer van ‘ik wil meer dit of dat zien’ en hóe ik dat doe is mijn probleem tenzij ik het echt niet weet natuurlijk. Maar als je een ruiter van hetzelfde niveau les geeft kom je dat probleem (niet weten hoe) niet meer tegen gok ik. :D

En zelfs als ik niet weet hoe zal mijn trainer het altijd zo uit leggen dat ik het kan uit voeren binnen mijn eigen ‘stijl’.
Een goede trainer met genoeg ervaring hoeft zijn leerlingen niet meer geheel te vormen om toch vooruitgang te boeken. Die trainers hebben IMO wél een uitzonderlijke gave. Die wat dat kunnen zijn nl niet dik gezaaid. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 16:07

Electra63 schreef:
MCE schreef:
nog een optie:
de prestaties van Dinja en Hermès
of de
lovende berichten in de pers over Vincent en Delacroix II
of toch
de invloed van de bondscoach

hoe het ook zij: veel prettiger om naar te kijken

Grappig is dat Vincent lest bij Emmelie Scholtens en Emmelie weer lest bij o.a. Gal.
De cirkel is rond ;)

ook niets mis mee dat een leraar iets leert van zijn leerlingen, toch!!

Hannanas

Re: GLOCK’s Total US onder Edward Gal over de 80% bij GP-debuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 20:32

Waar is het terug te kijken?