Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miss_lizje schreef:In 1 woord: bizar
Vooral het stukje
"Op honderd vluchten gebeurt het misschien een keer dat een boer of een eigenaar van een veld niet tevreden is. Dan gaat het vaak over mensen die niet met anderen overweg kunnen."
Say Whut?!
LindyH schreef:Klopt. Ik vraag me wel af wat er dan geregeld is. Als er landingsplekken geregeld zijn is dat super. Dat laat dan ook zien dat dat dus wel kan.
Maar omdat het een evenement is weet iedereen natuurlijk wel vantevoren wanneer het gaat gebeuren, dus kun je er rekening mee houden door bijvoorbeeld je dieren binnen te houden. Dat is al minder vervelend dan dat het onverwacht gebeurt.
Er kunnen ook nog andere oorzaken zijn waardoor men minder snel klaagt. Mensen zijn hier over het algemeen heel gezagsgetrouw, en als een ballonvaarder dan zegt dat het mag van de wet, dan zijn ze minder snel geneigd om daar vraagtekens bij te zetten.
Maar ik weet dus niet of en wat er geregeld is en zo ja wat dan. Toch eens proberen of ik daar achter kan komen.
Nikass schreef:miss_lizje schreef:In 1 woord: bizar
Vooral het stukje
"Op honderd vluchten gebeurt het misschien een keer dat een boer of een eigenaar van een veld niet tevreden is. Dan gaat het vaak over mensen die niet met anderen overweg kunnen."
Say Whut?!
Dit vind ik ook echt onbeschoft. Wat een denigrerende trut.![]()
anjali schreef:LindyH schreef:Klopt. Ik vraag me wel af wat er dan geregeld is. Als er landingsplekken geregeld zijn is dat super. Dat laat dan ook zien dat dat dus wel kan.
Maar omdat het een evenement is weet iedereen natuurlijk wel vantevoren wanneer het gaat gebeuren, dus kun je er rekening mee houden door bijvoorbeeld je dieren binnen te houden. Dat is al minder vervelend dan dat het onverwacht gebeurt.
Er kunnen ook nog andere oorzaken zijn waardoor men minder snel klaagt. Mensen zijn hier over het algemeen heel gezagsgetrouw, en als een ballonvaarder dan zegt dat het mag van de wet, dan zijn ze minder snel geneigd om daar vraagtekens bij te zetten.
Maar ik weet dus niet of en wat er geregeld is en zo ja wat dan. Toch eens proberen of ik daar achter kan komen.
Houden ze met die ballonnen wel rekening met de zondagsrust? Anders zou je niet eens naar de kerk kunnen omdat je je paarden of andere weidedieren moet bewaken!
LindyH schreef:Natuurlijk is het idioot als je je dieren binnen moet houden voor een mogelijke ballon, maar het lijkt me veel irritanter als je daar elke zomerse dag rekening mee moet houden omdat er misschien een ballon langs zou kunnen komen, dan dat je het een bepaalde dag van het jaar vrijwel zeker weet.
NatasjavE schreef:jobamara schreef:Nou helaas hier gisteren al weer 2 gezien. En een paar weken terug ook al is 1,was er heel blij mee dat het stil was.
waarschijnlijk een trainingsvlucht dan. Of een die inderdaad met gezin gaat.
Hier komt op het moment echt niks voorbij. Heerlijk. Normaal nu 3 op een avond.