Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoyCiej007 schreef:Pfff..... gaan die er zich ook nog ff mee bemoeien zeg...... tsjonge jonge.
En als er écht dierenleed gaande is en men tipt de DB, dan kunnen ze toch niets doen, want 'paard heeft water en af en toe eens wat voer'.
En volgens mij roept die curator ook maar wat om iedereen tevreden te kunnen stellen
Dit land wordt steeds gekker zeg.
máár, liever de DB dan SPIN en PvdD, dát zeker!
wilma12 schreef:Sunrise19 schreef:Vraagje? Wat kunnen jullie niet lezen op wico zijn rapport?
Ik lees namelijk dingen als usefull for sports en ik zie rechts onderin staan dat als hij een ocd operatie krijgt hij weer net zo goed is als een 3jarige.
ik weet zeker dat deze een veilingtopper word.
kijk eens naar de fotos van wico, hij heeft een afwijkende beenstand met beide voorbenen etc. Hij moet geen ocd operatie ondergaan dit hebben ze al gedaan als 3 jarige waardoor hij een afvlakking met iets botgroei heeft....ondanks zijn afwijkingen zou hij miss nog geschikt zijn. Echter is dit paard blessure gevoelig en is volgens insiders herstellende van een peesblessure.
JoyCiej007 schreef:KimD:
dat jij en véle anderen zonder pardon van FB worden gegooid en worden geblokkeerd omdat men toevallig een andere mening is toegedaan en de zaak wat wil ophelderen, zou ik als ik jou was ook gebruiken als je toch even een boekje opendoet over de gang van zaken bij SPIN en PvdD, want dat is ook te achterlijk voor woorden, zegt m.i. dan ook wel genoeg; als je serieus bent, niets te verbergen hebt én het beste met de paarden voor hebt, dan sta je ook die mensen die een andere mening hebben en óók het beste met de paarden voor hebben, gewoon op een normale manier te woord, ipv. meteen te verwijderen en te blokkeren.
Sunrise19 schreef:Kijk dat weet jij nu, maar de rest die dit zo opvat denkt de jackpot te winnen.
Overigens geeft zo'n operatie 0 garantie, en heb je zelfs kans dat hij nooit meer rad word.
ik zie hem alleen nergens afgekeurd staan. Foto's express niet bekeken, ik heb daar geen goede kijk op.
wie is goed in ontcijferen? Zie bij wedfort iets staan. Er is iets met zn oog, althans zie eye staan.
haflingertje schreef:Kim wat is de Facebook pagina van doortje? Dan kan ik het ook een beetje mee volgen![]()
En delen!
sammy1 schreef:wie kan morgen niet gaan maar wil iets weten van een paard.of wilt wat foto's?
8nnemiek schreef:Klinkt goed, MareinNiet veel mensen weten hoe je CPL behandelt, dus ik hoop heel erg dat hij naar jou mag gaan!
Met de DB Limburg heb ik op zich goede ervaringenSuper dat ze dit bericht delen en zorgen dat de paarden goed terecht komen, en dat zonder donaties.
KimD schreef:haflingertje schreef:Kim wat is de Facebook pagina van doortje? Dan kan ik het ook een beetje mee volgen![]()
En delen!
https://www.facebook.com/groups/282373521910212/