Pepijn1908 schreef:Undefined schreef:Tweakers waar blijven jullie, we kunnen wel wat meer mannen op bokt gebruiken Ik ben er! Je bent wel een beetje oud.. 1908, loopt al tegen de 110 aan
De meeste beginnen een gesprek tegen mij vanHet is altijd lente in de ogen van de ........En Jouw naam klopt niet! tis geen zomer!uhmpff Mannen!
PocoGaucha schreef:Ze komen uit bed volgensmij. Ik wordt ineens doodgegooit met berichtenDie gamen natuurlijk door tot midden in de nacht/vroege ochtend
Pepijn1908 schreef:Undefined schreef:Tweakers waar blijven jullie, we kunnen wel wat meer mannen op bokt gebruiken Ik ben er! Hoi!
NeverGiveUp schreef:Pepijn1908 schreef:Ik ben er! Je bent wel een beetje oud.. 1908, loopt al tegen de 110 aan
k_m schreef:vraagt er eentje zo :goedemiddag! bent u organisch of synthetisch?ik weet niet wat zeggen Synthetisch ofcourse!
k_m schreef:vraagt er eentje zo :goedemiddag! bent u organisch of synthetisch?ik weet niet wat zeggen Organisch
Nynke_Mandy schreef:Mijn chatvriend eet me op en ik smaak naar kip. Ik wee tniet of dat nou zon compliment is
NeverGiveUp schreef:Je bent wel een beetje oud.. 1908, loopt al tegen de 110 aanHahahaha, eehm.. Das mn verjaardag ZONDER t jaartal.. 19 Augutus dus Ik ben 21
marijkje1990 schreef:hahahahahaha geweldig dit ... en dat te bedenken dat ik mijn dag zou vullen met serie kijken...Dit is veeeeeeeeeeel leuker!