Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danseresje schreef:Wist ook meteen waar ze het over had toen ze zei dat ze gereanimeerd had....door dit topic. Ze had me gister al geprobeerd te bellen, maar was op dagtocht. Vind het ook onwijs top en super van haar!
Ondertussen denk ik ook veel aan bietjuhh (ondanks dat ik haar niet ken). Gister al tijdens de dagtocht, maar nu ook wel gedurende de hele dag en al helemaal na telefoontje van vriendin. En hoop, dat als ze er boven op komt, er niet teveel restschade aan over zal houden. Qua reanimatie was er direct actie en is er dus weinig tijd verloren, tijd die bij een reanimatie altijd zo van belang is! maar weet niet wat de schade is van de klap op de grond en de schedelbasisfractuur.
bosmonster schreef:ik check dit topic meerdere keren per dag. 'k vind het zo verschrikkelijk voor bietjuhh en haar familie. hopelijk gauw een update met goed nieuws.sistar schreef:Maar als het paard een hartaanval gehad zou hebben, hoe is zij dan gewond geraakt?*confused*
Hopelijk knapt het meisje op, wel jammer van het paard. Gebeuren toch zulke nare dingen de laatste tijd.
'k neem aan dat sistar de smiley niet bedoeld, zoals hij gewoonlijk wordt bedoeld. ze heeft *confused* erachter gezet. 'k neem aan/ mag hopen dat ze een smiley bedoeld, die haar hand voor haar mond heeft ivm verwarring/shock.
S_uus schreef:Wouter82 schreef:B. je hebt de eerste stap gemaakt meid.
je hebt ons een lichtpuntje laten zien, neem nu de volgende stap en maak er een zonvloed aan licht van.
ik weet dat je het kan.
Mooie woorden, en ik sluit mij erbij aan.