petraaken schreef:Ik vermoed ook een nepoog Cayenne.Ik stond er gisteren een paar meter vanaf en er zit wel een soort zwart balletje in, maar leek me geen oog.Vandaar idd dat ik twijfelde.
Bravura schreef:Doet de site van Eurovisionssports het niet? Laad niet....Paar keer laden en een tijdje wachten, dan doet ie het weer.
Cayenne schreef:petraaken schreef:Ik vermoed ook een nepoog Cayenne.Ik stond er gisteren een paar meter vanaf en er zit wel een soort zwart balletje in, maar leek me geen oog.Vandaar idd dat ik twijfelde.zouden ze dat er kunnen in en uithalen? dat ze het enkel gebruiken voor op wedstrijden of zo?
Cayenne weet jij misschien of Salinero hier het oudste paard is? Of doen er nog meer 18+ paarden mee dat jij weet?
petraaken schreef:zouden ze dat er kunnen in en uithalen? dat ze het enkel gebruiken voor op wedstrijden of zo?Dat is echt nasty
vessuvius schreef:omg hetty hormoon weer met een micr in dr hand...ff koffie zetten dan maarGoed idee!
Birgit__ schreef:Cayenne weet jij misschien of Salinero hier het oudste paard is? Of doen er nog meer 18+ paarden mee dat jij weet?Ik had het gezocht voor je
Birgit__ schreef:Cayenne weet jij misschien of Salinero hier het oudste paard is? Of doen er nog meer 18+ paarden mee dat jij weet?Hij is inderdaad de oudste
tante_trien schreef:petraaken schreef:zouden ze dat er kunnen in en uithalen? dat ze het enkel gebruiken voor op wedstrijden of zo?Dat is echt nasty *Plop*Hier groom, hou jij z'n oog ff vast?Verlies 'm niet uit 't oog he