sallandval schreef:Overigens denk ik bepaald niet dat de hele soap rondom Totilas de dekkingen of de nakomelingen minder waard gaat maken hoor, integendeel!
Dat denk ik dus wel. Er wordt nu een zeepbel doorgeprikt, hoe je het ook bekijkt.....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
setteke schreef:sallandval schreef:Overigens denk ik bepaald niet dat de hele soap rondom Totilas de dekkingen of de nakomelingen minder waard gaat maken hoor, integendeel!
Dat denk ik dus wel. Er wordt nu een zeepbel doorgeprikt, hoe je het ook bekijkt.....
Bloodymary schreef:Ben die slachtofferrol die veel aan MAR geven ook onderhand beu. Het is een volwassen vent en als iets hem niet aan staat, als hij gekoeieneerd wordt door zijn familie en in posities gemanoevreerd zou worden die hij niet wil kan hij dat gewoon aangeven. Dus daar geloof ik niet zo in. Verder kan hij ook gewoon zeggen dat het nog niet zo lekker loopt en hoopt dat het beter wordt zonder steeds van die k u t smoesjes te verzinnen.
bruceandnoon schreef:Dat lijkt mij ook. Het onmiskenbare talent van Totilas vereist blijkbaar toch een specifiek soort ruiter. Als hij dat dan ook doorgeeft aan zijn nakomelingen kan ik me zo voorstellen dat de vraag enigszins terugloopt.
Wat ik eigenlijk nog het frustrerend/teleurstellend van alles in deze soap vind, is dat ons; liefhebbers van de dressuursport waarbij harmonie tussen ruiter en paard centraal horen te staan, mooi toch even een aantal gegarandeerde kippenvelmomenten door de neus zijn geboord door de combinatie Edward en Totilas uit elkaar te halen!
Citaat:Dat Edward Gal, die onlangs een sponsorcontract tekende bij Glock, zijn vroegere paard wil terug onder het zadel wil hebben, is niets nieuws voor Rath: “Edward zit al maanden achter Totilas aan en wil hem koste wat kost terug. Maar waarom het paard eerst laten verkopen en de provisie innen om hem nu weer terug te willen? Dat vind ik een vreemde gang van zaken.”
setteke schreef:Een aantal baldzijden terug las ik in een stukje, dat papa Rath beweerde dat ze nooit een paard verkopen
.
Hmm, en deze dan; http://www.youtube.com/watch?v=Y4AfnmvsI84 Trouwens erg leuk om te kijken.
Nu het stukje over de verkoop; http://www.horses.nl/dressuur/nieuws/19 ... ge-totilas
Bladibladibla.
Ketaki had al een link, zie ik nu.
ShauniBef schreef:Jeetje.. Ik zeg ook dat ik NOOIT een paard verkoop, maar als het niet klikt.. Misschien hadden ze niet zoveel met de verkochte paarden..
Paardrijden doe je in mijn ogen samen.. Maakt niet uit hoe hoog je nou rijd..
Hou eens op met dat 'ik gun het ze niet'.. Als jullie de kans hadden gekreden om Toot te rijden hadden jullie dat ook met beide handen aangepakt niet waar..?
Ik ben wel van mening dat Toot bij Ed hoort.. Maar zo gaat het niet altijd.. T leven is hard
ukje schreef:ShauniBef schreef:Jeetje.. Ik zeg ook dat ik NOOIT een paard verkoop, maar als het niet klikt.. Misschien hadden ze niet zoveel met de verkochte paarden..
Paardrijden doe je in mijn ogen samen.. Maakt niet uit hoe hoog je nou rijd..
Hou eens op met dat 'ik gun het ze niet'.. Als jullie de kans hadden gekreden om Toot te rijden hadden jullie dat ook met beide handen aangepakt niet waar..?
Ik ben wel van mening dat Toot bij Ed hoort.. Maar zo gaat het niet altijd.. T leven is hard
Ja, maar als het dan niet klikt. Je zegt zelf ook als het niet klikt zal ik het paard verkopen. Maar wat zij doen is het klikt overduidelijk niet, maar we gaan wel naar de OS. Beetje raar dan niet?