Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:48

Marjoow schreef:
Nou, vind dat ze groot gelijk hebben! Hoe onpersoonlijk is dit??

Ik vind dat ze veel noten op hare zang heeft. Moet iedereen in diepe rouw zijn omdat et peerd verkocht is? Kom op zeg, groei op! Vind eerder dat Nicole zich serieus laat kennen.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:48

He bah wat is dit vreselijk jammer :( Ik blijf toch (misschien tegen beter weten in) hopen dat edward hem mag blijven rijden. Natuurlijk is Totilas een GEWELDIG paard , maar dat wil niet zeggen dat ie dat met een andere ruiter ook zo zal blijven doen ..

dus duim duim duim dan maar en wacht af wat er verder gaat gebeuren .....

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:49

Foto's gaan vergelijken is echt jammer als je deze twee combi's gaat vergelijken. Het gaat immers om het bewegen zelf. Die PRE (en nee ik heb niets tegen PRE's) bewoog veel hectischer dan Totilas en dat maakte het naar mijn mening van mindere kwaliteit. Het leek minder beheerst.

91laura

Weet iemand wat Anky getwittert had of niet?

aafje87

Ook ik ben er stil van.... Maar aan de andere kant, ook van oki is altijd bij hoog en laag volgehouden dat ie niet weg zou gaan, ook die is ondertussen verkocht.

HorseTimeXL

hoe heeft dit kunnen gebeuren, vind het verschrikkelijk!
Ik heb nu echt een hekel aan de duitsers.
Nu denken die waarschijnlijk als de duitsers steeds winnen dat het door hun komt.
Uiteindelijk komt het door edward gal die totilas heeft opgeleid.

Persevero

Citaat:
Dus zij moeten risico's nemen en bedrag van 10-15 miljoen afslaan... Voor Edward, voor de nederlandse dressuursport en voor alle fans?
Mochten ze ooit aan de grond komen te staan, geen geld hebben oid, dan komen deze mensen ze natuurlijk van de ondergang redden? :+ En dat is puur hypothetisch...

Zoals ik al zei, als men zo'n paard zó graag wil houden, moeten er andere acties ondernomen worden. Je kunt een eigenaar niet dwingen een paard te houden. Zij hebben dat paard niet voor anderen.

jah dat zijn hun inkomsten

bijdehandje1

Zonde dat Werner zich zo in de kaart laat kijken, dit siert haar niet.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:50

vossie schreef:
xVeraaa schreef:

Lekker vriendelijk van N Werner zeg

"Ongelooflijk dat Anky van Grunsven op Twitter post over Totilas. Ze heeft ons niet gebeld of een berichtje gestuurd. We wisten al dat ze geen goede collega was, maar hebben het nooit gezegd. Nu mag de hele wereld weten hoe ze werkelijk is."

Eens. Ik vind dit een ongelooflijke uitspraak... Persoonlijk worden omdat je topper is verkocht. Het is niet dat Anky een onwaarheid twitterde.
91laura schreef:

Totilas is sold!

Janine1990

xVeraaa schreef:
Ik vind het ook niet chique van Nicole hoor, maar ik zag toenstraks dat mensen het over de Facebook van Nicole hadden dus vandaar. :)
Sorry hoor Janine1990.

Niets tegen jou hoor, ik vind het aanstellerij van Nicole...

Janine1990

liefhelietje schreef:
Foto's gaan vergelijken is echt jammer als je deze twee combi's gaat vergelijken. Het gaat immers om het bewegen zelf. Die PRE (en nee ik heb niets tegen PRE's) bewoog veel hectischer dan Totilas en dat maakte het naar mijn mening van mindere kwaliteit. Het leek minder beheerst.

Klopt, maar wat niet is.........

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:51

91laura schreef:

Moet je even op twitter kijken, zal daar vast wel staan. :)

Kan Nicole Werner nog wel een heel lijstje uithalen gaan maken, staat nu overal op internet en ik denk niet dat iedereen eerst persoonlijk contact met Edward ofzo heeft gehad.
Zij laat zich nu eerder kennen...

Marjo

bijdehandje1 schreef:

En jij denkt dat zij nog helder nadenkt nadat ze te horen krijgt dat Totilas (ook háár maatje) verkocht word?
Kan me best voorstellen dat ze van streek is, en wanneer je van streek bent zeg je soms rare dingen. Nee ik vind dat ze gelijk heeft. Anky kan best wat persoonlijker en professioneler reageren!

Sedaru

horsiegek schreef:
Bahh! Wat een rot nieuws, en een rot streek. Die Visser heeft vast genoeg geld. Waarom zo'n topcombinatie uit elkaar trekken? Terwijl hij een belofte had gedaan aan Edward.

Ik zou ook echt geen nee zeggen tegen zo'n bedrag :+ Als ik in Visser zijn schoenen zou staan had ik exact hetzelfde gedaan! Vind het ook een beetje te ver gaan om hem zo af te vallen ..

Wat overigens niet wegneemt dat het een ontzettend gemis zal zijn voor de (Nederlandse) dressuursport om deze combinatie uit elkaar te halen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:52

Sannnn schreef:
91laura schreef:

Moet je even op twitter kijken, zal daar vast wel staan. :)

Kan Nicole Werner nog wel een heel lijstje uithalen gaan maken, staat nu overal op internet en ik denk niet dat iedereen eerst persoonlijk contact met Edward ofzo heeft gehad.
Zij laat zich nu eerder kennen...

En natuurlijk is ze met iedereen zo betrokken als met Anky. Iedereen is ook net zo als Anky, ze kent iedereen op die manier.

Kaja

Werner in d'r eer aangetast :=

Vera1908

Ow oké Janine1990 . :)
Nee het is alles behalve proffesioneel, maar ja. De emoties lopen hoog op op het moment en dan, zullen we het er maar op houden, weten mensen niet meer zo goed wat ze doen..
Laatst bijgewerkt door Vera1908 op 14-10-10 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt

bijdehandje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:53

Werner zal er ook wel een paar euro aan overhouden.
Dit zijn wel mensen, die niet voor de hobby, en het poetsen, en knuffelen in de paarden zitten, begrijp dat goed.

Marjoow schreef:
bijdehandje1 schreef:

En jij denkt dat zij nog helder nadenkt nadat ze te horen krijgt dat Totilas (ook háár maatje) verkocht word?
Kan me best voorstellen dat ze van streek is, en wanneer je van streek bent zeg je soms rare dingen. Nee ik vind dat ze gelijk heeft. Anky kan best wat persoonlijker en professioneler reageren!

db1

Marjoow schreef:
vossie schreef:

Lekker vriendelijk van N Werner zeg

"Ongelooflijk dat Anky van Grunsven op Twitter post over Totilas. Ze heeft ons niet gebeld of een berichtje gestuurd. We wisten al dat ze geen goede collega was, maar hebben het nooit gezegd. Nu mag de hele wereld weten hoe ze werkelijk is."

Nou, vind dat ze groot gelijk hebben! Hoe onpersoonlijk is dit??

Waarom moet Anky een berichtje naar Werner en/of Gal sturen omdat Totilas verkocht is?? Die heeft er toch niks mee te maken, het staat al op alle websites in NLD en DLD, mag Anky dan niks op twitter zetten, dat begrijp ik niet hoor.

wonderworst_

denk dat edward haar ook gebeld had als een paard van haar verkocht zou worden ( kan niet, maar toch het gaat om het idee)

Janine1990

Marjoow schreef:
bijdehandje1 schreef:

Ga toch weg zeg! Hele paardenwereld weet het, en jij vind dat Anky persoonlijker en professioneler moet reageren? Anky schrijft de feiten, Sjef is ontdaan...
En Nicole is boos...

Op zo'n moment hoor je geen oude koeien uit de sloot te halen en een rel te veroorzaken, want dat wordt het wel...

double

66996236 schreef:
Citaat:
Dus zij moeten risico's nemen en bedrag van 10-15 miljoen afslaan... Voor Edward, voor de nederlandse dressuursport en voor alle fans?
Mochten ze ooit aan de grond komen te staan, geen geld hebben oid, dan komen deze mensen ze natuurlijk van de ondergang redden? :+ En dat is puur hypothetisch...

Zoals ik al zei, als men zo'n paard zó graag wil houden, moeten er andere acties ondernomen worden. Je kunt een eigenaar niet dwingen een paard te houden. Zij hebben dat paard niet voor anderen.

jah dat zijn hun inkomsten

Wat zijn hun inkomsten? De Nederlandse dressuursport? Volgens mij hebben ze daar juist zelf ook een behoorlijke bijdrage aan geleverd door Totilas nog zo lang te houden.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:54

Marjoow schreef:
bijdehandje1 schreef:

Het enige wat Anky heeft getwitterd is: 'Totilas is sold!'. Wat had ze moeten doen? Ook een persbericht uit laten gaan? Misschien heeft Anky wel een sms of belletje naar Edward gedaan en weet Nicole daar toevallig niks van, misschien is Edward wel helemaal niet bereikbaar. Misschien, misschien, misschien.

Dit is niet Anky's schuld en ik vind het heel laag van Nicole om haar zo door het slijk te halen.

horsiegek

bijdehandje1: Waarom zou ik me moeten schamen? Een belofte is een belofte toch? Daar hoor je je aan te houden, tenminste dat is mijn mening, en volgens mij is een belofte daar ook voor.

Kitten84

Wat zonde dit nieuws...ik dacht ook dat Edward niet zo lang geleden gezegd had dat Totilas niet verkocht ging worden.

Waarom kan dat paard niet gewoon voor NL blijven? Bleh :?
Laatst bijgewerkt door Kitten84 op 14-10-10 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt