Chantal___ schreef:. HP staat wel op hier, maar de Mii's overheersen mijn kamer hoor!Ja, bij mij ook. Ik heb er nu 9 zeker. Hoezo dat LL?
LittleLisa schreef:Myukii is druk bezig met mijn hint geloof ik.We praten eigenlijk best veel hé?Welke hint
Is er iemand die die andere moddies even van achter de schermen vandaan kan jagen, zo komen we nooit verder!
ik heb 'm hier niet opstaan, aangezien ik dan op m'n bed moet gaan zitten met m'n laptop en...eigenlijk is dat wel een goed idee.
Lijkt me niet moeilijk Bella, als d'r iemand met een jurk in de boom hangt Dan ben jij het, zekerweten
LittleLisa schreef:Lijkt me niet moeilijk Bella, als d'r iemand met een jurk in de boom hangt Dan ben jij het, zekerweten Mijn mii zou dan iig niet in een boom hangen hoor. En ik in een boom? Nooit.
Haha Marlies Ik ga mezelf en m'n laptop eens verhuizen naar m'n bed, dan kan ik ook Harry Potter volgen ondertussen
LittleLisa schreef:Lijkt me niet moeilijk Bella, als d'r iemand met een jurk in de boom hangt Dan ben jij het, zekerweten Of ik.. Ik ben gek op jurkjes .
Bellatrix schreef:LittleLisa schreef:Lijkt me niet moeilijk Bella, als d'r iemand met een jurk in de boom hangt Dan ben jij het, zekerweten Mijn mii zou dan iig niet in een boom hangen hoor. En ik in een boom? Nooit. Op een stoel voor de boom?
Chantal___ schreef:LittleLisa schreef:Lijkt me niet moeilijk Bella, als d'r iemand met een jurk in de boom hangt Dan ben jij het, zekerweten Of ik.. Ik ben gek op jurkjes .Of ik. Mhuahaha! Die puzzel voor de mods wordt perfect. Echt. Als hij er ooit komt, dan.
Pff... Ik denk dat ik ook maar weer ga puzzelen... Jansie, schiet is op met die lijst (enne, 4 januari, team... Wát is dat nou voor een datum... )
Fijne feestdagen, de beste wensenen dat we maar weer een prachtig jaar tegemoet kunnen gaan met al onze lieve paardjes!
LittleLisa schreef:Is er iemand die die andere moddies even van achter de schermen vandaan kan jagen, zo komen we nooit verder!Hint: chocoloadekoekjes doen het meestal goed om moddies te lokken
Bellatrix schreef:LL, ik zit op mijn hurken. En niet IN de boom. Afijn, ik hebb er nu 10 zeker..Welke 10 hebbie zeker?
Mas schreef:LittleLisa schreef:Is er iemand die die andere moddies even van achter de schermen vandaan kan jagen, zo komen we nooit verder!Hint: chocoloadekoekjes doen het meestal goed om moddies te lokken Legt chocoladekoekjes richting kooi.
Aah, lieve moddies, mogen wij een keer op Boktreisje, dagje kijken achter de schermen? Dan neem ik chocoladekoekjes mee