Friesfanaat schreef:Ossi schreef:Hahahaha! Jij bent het ook niet, sorry Krijg nog wel een kans toch? [/quote]Ga je gang! Gezellig!
xStephanie schreef:MueR k vind je OS niet leuk Inderdaad, ander operating system nemen MueR. OS X bijvoorbeeld.Nerdtalk
MueR schreef:Meh, hij durft niet met mij te praten. Jammer.Ik durf dat ook niet hoor, ik heb weinig ontzag, maar dat wat ik heb gaat op aan de grote bazen van het internet.
Ossi schreef:Heerlijk om weer thuis te zijn Heel weekend tijd voor jullie Ga je met mij chatten? Groningers onder elkaar?
Friesfanaat schreef:Ga je met mij chatten? Groningers onder elkaar?Nou, omdat je zo aandringt Gaat niet heel soepel op de tablet, maar zal mijn best doen
Ossi schreef:Friesfanaat schreef:Ga je met mij chatten? Groningers onder elkaar?Nou, omdat je zo aandringt Gaat niet heel soepel op de tablet, maar zal mijn best doen Aardig van je! Zoek jij mij, of zoek ik jou?
Friesfanaat schreef:Ossi schreef:Nou, omdat je zo aandringt Gaat niet heel soepel op de tablet, maar zal mijn best doen Aardig van je! Zoek jij mij, of zoek ik jou?Ik zoek al, maar moet door honderden vrouwen heen waden
xStephanie schreef:Friesfanaat ik wil met jou praten Toch geen leuke mannen in Friesland Jij wil met mij praten? Prima, maar ik ben ook vrouw hoor!
Ossi schreef:Friesfanaat schreef:Aardig van je! Zoek jij mij, of zoek ik jou?Ik zoek al, maar moet door honderden vrouwen heen waden ''Wie zoekt zal vinden!''