Ik hoop inderdaad dat hij ook op tijdelijk blijft, want met meiden die nog niet helemaal weten wat ze met zichzelf aanmoeten, kan dat met dit soort jongens hele nare gesprekken worden...
anders ff Muer een berichtje sturen joh, dat soort accounts zijn vaak de rotte appels, die duikt er vast wel even in.Als het wel een 'normaal' account is dan komen ze daar ook wel uit.
MarliesV schreef:Friesfanaat schreef:Ik ben aan het praten met zo'n ontzettend lieve jongen Vertel!Horselover
Friesfanaat schreef:Ik ben aan het praten met zo'n ontzettend lieve jongen Ik kan me jou niet herinneren....
Ossi schreef:Friesfanaat schreef:Ik ben aan het praten met zo'n ontzettend lieve jongen Ik kan me jou niet herinneren....
Ossi schreef:Friesfanaat schreef:Ik ben aan het praten met zo'n ontzettend lieve jongen Ik kan me jou niet herinneren.... Hahahaha! Jij bent het ook niet, sorry
Ossi schreef:_San87_ schreef:Ga jij eens snel je DM-box checken .Ik heb geen DM...Op Tweakers heet jij ook Ossi, toch .
MarliesV schreef:Friesfanaat schreef:Ik ben aan het praten met zo'n ontzettend lieve jongen Vertel!Ik hou hem voor mezelf
Cindeeh schreef:Friesfanaat schreef:Ik ben aan het praten met zo'n ontzettend lieve jongen Wie ? Zeg ik lekker niet
Friesfanaat schreef:Ossi schreef:Ik kan me jou niet herinneren.... Hahahaha! Jij bent het ook niet, sorry Krijg nog wel een kans toch?