_San87_ schreef:Hee, Exitium, jij woont in dezelfde plaats als een vriendin van me .Serieus? Anyone I know? En yay, eten!!
Exitium schreef:_San87_ schreef:Hee, Exitium, jij woont in dezelfde plaats als een vriendin van me .Serieus? Anyone I know? En yay, eten!! Ken je heel Gorinchem ?
_San87_ schreef:Ken je heel Gorinchem ?Nee, maar heb in heel m'n leven nooit verder dan 2km van Gorinchem af gewoond, dus wie weet. Woon nu twee flats verder dan waar ik geboren ben.
Friesfanaat schreef:_San87_ schreef:Ga jij eens snel je DM-box checken .Ik of Ossi? Ossi.Het is trouwens 'my pride'.
Ethirty schreef:Haha, de taalnazi door de bocht, niet alleen voor uw Nederlandse correcties Oh, niet eens daarom, wil wilde behulpzaam zijn .
_San87_ schreef:Ethirty schreef:Haha, de taalnazi door de bocht, niet alleen voor uw Nederlandse correcties Oh, niet eens daarom, wil wilde behulpzaam zijn .En ik vind het niet erg op mn fouten gewezen te worden
Ik ben ook wel een taalnazi . Hoewel ik zelf ook nog wel eens de fout in ga, wat meestal door mega snel typen is waardoor ik letters vergeet of omdraai, of zo .