Al dat gepraat over eten doe met me ma mee in de avond op haar sonja dieet .... wil ook al dat lekkere eten!!!
marijkje1990 schreef:ik dieet alleen in de avond met der mee, maar heb straks een feestje dus ga lekker taart eten Taart is altijd goed
Ossi schreef:Aria_zz schreef:Ik ben voor!Wanneer krijg ik die rondleiding door Brugge? Was dus al laaang weg naar mijn paardje, maar om je vraag te beantwoorden:wanneer je in Brugge bent
marijkje1990 schreef:moet helaas nuchter blijven vanavond laat dus maar zittenDat zeg ik zovaak, werkt alleen niet
marijkje1990 schreef:ik blijf altijd nuchter als ik moet rijden... heb geen zin om een punt te krijgen op me rijbewijsGoed zo
milou123 schreef:Nou, met moeite. Tijd voor afleiding dus. Ik trek het slecht dat ze er niet is vandaag Wel op whatsapp, maar ze is druk met sauzen, wil niet dat ze nog een keer verf op haar mobiel door mij
Cindeeh schreef:Jaa, maar ik ben alleen maar goed als strijkslet :-( Wie helpt mij aan een online verloofde? Ik heb muffins Aaaw, zo lullig was het nou ook weer niet bedoeld Ik durf niet langs te komen, ben bang voor je pa