Heb een redelijk lijstje en best gezellige mensen. Springt er wel 1 uit
ondanks dat ik riep dat ik geen date materiaal ben, misschien kom ik daar nog wel op terug
.Maar de eerste dates van andere mensen dus al gepland? Echt super leuk!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
je bent niet de enigste MarliesV schreef:Hier ook geen match online op dit moment.
Heb een redelijk lijstje en best gezellige mensen. Springt er wel 1 uitondanks dat ik riep dat ik geen date materiaal ben, misschien kom ik daar nog wel op terug
.
Maar de eerste dates van andere mensen dus al gepland? Echt super leuk!
MarliesV schreef:Hier ook geen match online op dit moment.
Heb een redelijk lijstje en best gezellige mensen. Springt er wel 1 uitondanks dat ik riep dat ik geen date materiaal ben, misschien kom ik daar nog wel op terug
.

Daantjee12 schreef:MarliesV schreef:Hier ook geen match online op dit moment.
.
en de uitspringer is..?
.
. milou123 schreef:Cindeeh schreef:Jaa, maar ik ben alleen maar goed als strijkslet :-( Wie helpt mij aan een online verloofde?
Ik heb muffins
Je was toch volledige verloofde van Ossi tot Angela terug kwam?
Jessx schreef:marijkje1990 schreef:Ik verdwaal er altijd in jessxje bent niet de enigste
oh gelukkig! en dan valt het even stil en ga je alle gesprekken nog maar eens af, blijkt er iemand een heel verhaal getypt te hebben en nu offline te zijn.. spijtig