Siets schreef:En toch zeggen ze op de tv niet dat dat laatste paard is overleden...
Op Omrop Fryslan wel...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siets schreef:En toch zeggen ze op de tv niet dat dat laatste paard is overleden...
wendely schreef:
Trouwens ook 2 mensen van bokt hebben met die reddingsactie meegereden
stef schreef:dempt men de kwelder....Welshfanatic schreef:Maar zoals het altijd gaat, er moet eerst eens iets GOED fout gaan, voor de regels goed worden nageleefd. Helaas.
misschien moeten we het spreekwoord maar aanpassen...
"als het paard verdronken is....."
Emilia schreef:nikkiej_86 schreef:de paarden gaan MORGEN TERUG naar Lootsma!!!
Dit ga je niet menenDie man mag geen paarden meer hebben. Wat mij betreft wordt hij zelf op het eilandje gezet en laat hem daar de hele winter maar blijven.
Garmana schreef:heb net op rtl4 gekeken wat een geweldige actie!! Hoop dat degene die daar gereden hebben zich een keer hier melden zodat we ze met een daverend applaus kunnen ontvangen.. Ze verdienen echt iets extra's voor deze toch wel risicovolle uitvoeren. Echt heel dapper *PLUIM*
stef schreef:wendely schreef:
Trouwens ook 2 mensen van bokt hebben met die reddingsactie meegereden
3
nikkiej_86 schreef:Hoeik daar bij kom
kijk ff een paar pagina's terug zegt iedereen dat!
en hoe hun erbij komen weet ik niet
en het werd net op een zender ook gezegt! dat hij ze morgen uit et land zou halen
tenminste zo werd het hier begrepen
Paardjus schreef:Kunnen we niet in een nieuw topic een petitie starten waarin we de overheid vragen om die boer de paarden niet meer terug te geven en die te geven aan de Partij voor de Dieren want die wil die vent ook aanklagen???
Ierepier schreef:Als die hufter vrijuit komt, eet ik m'n schoen op.
Nikj schreef:Dat is wel waar, maar zo lang zijn ze er vandaag ook niet mee bezig geweest. En als die boer in de winter een stal heeft voor die paarden, had hij die ook wel een dag of 2 dagen eerder klaar kunnen maken toen hij hoorde dat er storm op komst was
hildede schreef:denk niet dat het daarom alleen is ,het gaat al zo lang ik me kan heugen is het al zo bij die fam..ze proberen het al jaren...vroeger zorgde hij er voor dat de slachtmerries vol zaten dan kreeg hij meer gewichtprijs....dus praat mij er niet van de kalfjes krijgen een touw halster om,als ze geslacht worden gaat het er weer af,heb zze wel gezien ingegroeid in het vlees,denk dat dit de druppel is
MissToseland schreef:als je de eigenenaar zou kennen zou je niet zo spreken
Garmana schreef:neeeeeeeee ze mogen voor geen goud terug..
Paardjus schreef:Kunnen we niet in een nieuw topic een petitie starten waarin we de overheid vragen om die boer de paarden niet meer terug te geven en die te geven aan de Partij voor de Dieren want die wil die vent ook aanklagen???