Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Ik vraag me echt af wat zo'n kliniek gaat doen, als de eigenaar opeens verdwijnt.
Gaan ze het dier als proefdier gebruiken? Euthanaseren ze hem? Ze zullen er íets mee moeten...
Nyaleti schreef:Weet iemand de naam van de kliniek? Is hier wel geplaatst volgens mij.
Als Unas verdwijnt, hoop ik dat de kliniek een update geeft. Ben erg benieuwd hoe Furion uit de operatie komt.
Ponytante schreef:Net Fb gecheckt en hij zeg ook nog "just in case something unexpected kills me during his stay in the clinic, which is not up to me, the clinic won’t get puzzled about what to do then"... creepy. Edit: zie dat dit al was gezien
Overigens, de FB heette oorspronkelijk Drunkard Dullard (het adres is nog zo), studentikoos begonnen ooit of...?
Bij mij komt het ook redelijk dramatisch / definitief over. Maar hij blijf iig reageren voorlopig.
DuoPenotti schreef:op zich is die motivatie niet heel raar, maar zou ook wijs kunnen zijn.
Bij elk ander zou je er denk ik niet veel achter zoeken....
BigOne schreef:Paard staat gewoon op kliniek, de rekening voor vervoer heeft hij blijkbaar zelf betaald, voor operatie is voldoende binnen via de gofundme . Dame achter de gofundme zal ook alleen de officiële rekeningen direct aan de kliniek overmaken. En hoe het verder gaat ? Daar krijgt ze niet echt een antwoord op van unas.
Ann schreef:Welke facebookpagina, tootje71? Ik kan zo niets vinden?