Pumpkinbroes schreef:Ik vind het persoonlijk niet zo interessant hoe ze het complex gebruiken of dat ze om sponsorhindernissen met reclame vragen.
Als dat maar manieren zijn om direct en indirect geld te genereren voor het doel van de stichting.
Ik heb een jaar of twee geleden er over nagedacht om een weidemaatje naar ze toe te doen nadat ik zelf een paard had opgekocht en had 'opgeknapt'.
Mij leek oppervlakkig het een mooi idee, dat er controle zou zijn dat het paard echt als weidemaatje gebruikt zou worden.
Wat mij tegenhield is dat zodra je verder kijkt, er gewoon geen duidelijkheid is over de financiën van de stichting.
Ik vind het oprecht jammer dat er geen gehoor aan word gegeven vanuit paard zoekt baas en dat oprechte vragen verwijderd worden of niet beantwoord.
Ze kunnen zo veel meer paarden helpen als ze volwassen zouden worden als stichting zijnde.
Wat ik me dan afvraag is hoe controleren ze of zo'n paard ook echt als weidemaatje wordt gebruikt of stiekum toch bereden wordt. De adoptant stuurt af en toe foto's en er is wat mailcontact. Maar als ze inderdaad 600 paarden per jaar opvangen is dat toch onmogelijk te controleren? Ze hebben al niet eens tijd om vragen te beantwoorden.