Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FriesWytske schreef:Denk dat Dinja haar foutjes toch in relatie stonden met wat ze nu allemaal mee moet maken. Volgens Alex in een interview zijn ze daar nog druk mee bezig. En gaan haar paarden wel mee in de quarantaine. Dit zei hij bij de Hoefslag. Interview staat op hun site.
Electra63 schreef:996981 schreef:Of het is nu gewoon wel mogelijk, door de opgedane concourservaring waar dat eerder nog niet kon.
Nee joh, ze hebben op Bokt meegelezen en deze adviezen opgevolgd
Ayasha schreef:Je kan hier wel sarcastisch over doen en jezelf vast ook erg grappig vinden.
Maar vergeet niet dat hun sponsors wel hun boterham verdienen met het publiek dat oa op de filmpjes geplaatst door glock best negatief reageerde.
Jij en ik kunnen dan onze middelvinger op steken maar als je sponsors je kunnen pushen tot dingen die je normaal niet zou doen (want dat is toch altijd het eeuwige uitvlucht wanneer paarden over vraagt worden?). Dan lijkt het me zeer logisch dat ze je ook kunnen pushen om een beeld te laten zien dat publiek meer gewaardeerd zal worden.
En nee één persoon die negatief reageert zal daar niet voor zorgen maar een paar 100 zullen toch wel zorgen dat sponsers eens aan de mouw zullen gaan trekken. Het is dat, of het hele "jamaar in de topsport werkt het anders want geld en sponsers" argument ter verdediging van misstanden mag voor altijd van de baan.
Ook hier nog geen kans gehad om de proeven te kijken overigens.
Elisa2 schreef:Mij zal het een worst wezen wat de reden is, zolang ze maar beter en paard vriendelijker rijden.
Wbt Marlies, dit past voor mij in het beeld wat ik al had van haar rijden ook met andere paarden/ omstandigheden. Jammer want er was een tijd dat haar rijden me wel aansprak.
Overigens viel All at once me ook op qua talent. Helaas vaak erg kort in de hals maar er zit talent genoeg in.
Ayasha schreef:Is glock hun enige sponsor?
(en nee dit is geen sarcastische vraag.)
De reden dat Glock de paardensport sponsort kan ik me wel voorstellen trouwens.
Kendra schreef:Dat klopt, toch zie je dat een ruiter als Charlotte Dujardin een 'game changer' is, met - om maar wat te noemen - haar Gio van 1.62 m.
Glock zal wel erg graag willen shinen met de prestaties van Gal, dus daar zit wel de link met de waardering voor zijn rijderij.
MyWishMax schreef:Gini schreef:'Een duidelijke verbetering merkbaar' is toch ook niet hetzelfde als 'helemaal anders rijden'?
Minder druk en meer ruimte in een proef is wel anders, ja. Dat moet je in training ook al kunnen. Juist omdat je die verbetering in een proef ziet is dat dus iets wat je al beheerst.
MCE schreef:nog een optie:
de prestaties van Dinja en Hermès
of de
lovende berichten in de pers over Vincent en Delacroix II
of toch
de invloed van de bondscoach
hoe het ook zij: veel prettiger om naar te kijken