Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemiek80 schreef:Dakotah schreef:Ik dacht dat ze zelf vol zaten en geen extra paarden konden hebben.
Daarvoor zijn die oproepen tot donaties dus, niet zozeer om de paarden te kunnen redden, ik ga er vanuit dat dat geld niet meer teruggestort gaat worden als de Pvdd uiteindelijk geen paarden opkoopt, maar bij de andere paarden in de opvang zelf terecht komt, niet erg... maar niet op deze manier met de oproep 'red paard van slacht' verhaal
en inderdaad SPIN zit vol en kan geen extra paarden aannemen, voor deze actie moeten ze dus meerkosten maken om stalling/voorzieningen voor de evt. nieuwe paarden te kunnen bieden.
Evelijn schreef:Volgens mij hebben we hier ook last van dat sommige mensen graag iets hierover willen zeggen... maar niet het geduld hebben om alle informatie te verzamelen. Wico is gewoon al geopereerd aan die OCD (op drie jarige leeftijd) , die bok stand is hij mee goedgekeurd... maar in dit topic is al wel langs gekomen dat hij blessure gevoelig is.
Ayasha schreef:Ibonn schreef:Jeja: en dat is nog het schreinendst, dat zo'n paard niet eerder teruggegaan is naar de vorige eigenaar. Die paar honderd euro maken het verschil niet op zo'n boedelverkoop maar brengt wel zoveel leed mee...
Ik blijf het straf vinden dat mensen hun afdankers altijd "naar een goede thuis doen" en dan verbaast zijn als het mis loopt... Alsof dat nog nooooooiittttt gebeurt is..
Tenzij je zo'n dier zelf in eigendom houdt, weet je dat de kans reëel (en ja, zelfs groot is.) dat die niet "de goede oude dag" gaat krijgen die je voor ogen had. En dan achteraf wel janken en centen willen krijgen om 'm terug te halen... tsja..
lush000000 schreef:Ik ben een echte meelezer, en toevallig heb ik een tijdje terug maar eens een account aangemaakt.
Ik ga dan ook mijn 1e () post aan dit topic besteden.
Wat vind ik het verschrikkelijk erg dat mensen die deze paarden een vast en goed huis willen bieden nu het onderspit delven. Vooral als je zo'n dier al kent, en haar juist daarom willen overnemen.
Dus hierbij: KimD, ik kan momenteel niet veel missen ivm partner in ww, maar mocht je daarmee een extra kans maken op Doortje dan zou ik je graag helpen. Mocht je daar nog behoefte aan hebben dan pb me maar.
Ik gun het je echt heel erg!
Citaat:Mensen!
Ik krijg de PB box en email niet meer bijgehouden zoveel wil er geholpen worden, jeetje wat geeft dat een goed gevoel!![]()
Voor de mensen die interesse hebben, hier is de pagina van Doortje, we gaan er gewoon voor, mensen sponsoren nu mee aan Doortje zodat ze gewoon bij mij terecht komt en niet in een stichting!
https://www.facebook.com/groups/2823735 ... up_comment
MandyIndah schreef:V
Ergens wil ik Guus ook wel kopen, maar ik weet het gewoon niet met die mok. Ik ga mijn Dierenarts er even over bellen. Die weet vast ook wel wat er gaande is
Paard in Nood, Pasclle Plusquin schreef:vooral deze paarden hebben bijna allemaal een mankement
wilma12 schreef:Sunrise19 schreef:Vraagje? Wat kunnen jullie niet lezen op wico zijn rapport?
Ik lees namelijk dingen als usefull for sports en ik zie rechts onderin staan dat als hij een ocd operatie krijgt hij weer net zo goed is als een 3jarige.
ik weet zeker dat deze een veilingtopper word.
kijk eens naar de fotos van wico, hij heeft een afwijkende beenstand met beide voorbenen etc. Hij moet geen ocd operatie ondergaan dit hebben ze al gedaan als 3 jarige waardoor hij een afvlakking met iets botgroei heeft....ondanks zijn afwijkingen zou hij miss nog geschikt zijn. Echter is dit paard blessure gevoelig en is volgens insiders herstellende van een peesblessure.