Gewonde jonge vrouw en dood paard aangetroffen *update 6*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:21

Ik weet niet hoe het met de rest is, maar iedere keer klik ik met bonkend hart dit topic aan, bang voor slecht nieuws, maar iedere keer toch weer een beetje opgelucht dat er nog hoop is.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:23

Goed gedaan Bietjuhhh! You rock! Elk kleine stapje is er één meis.. Blijven doorvechten, dan blijven wij hier ook met zijn allen door met hopen. Hou vol, al is het o zo zwaar xxx

DesireeK

Re: Gewonde jonge vrouw en dood paard aangetroffen *update 2*

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:31

Een klein lichtpuntje wat een heel groot fel licht moet worden.. Kom op meis.. Je kan het.. je kan nog niet gemist worden.. niet hier op bokt, bij je paardenvrienden en al zeker niet door je familie en vrienden.. Graai al je krachten bij elkaar en kom weer terug..

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:32

Ben net gebeld door vriendin van mij.....die was als een van de eerste ter plaatse en is gestart met reanimeren......onwijs heftig!

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:33

Krijg enorm kippenvel nadat ik het bericht zag van Danseresje. Wat moet dat heftig zijn geweest zeg..

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:34

Danseresje schreef:
Ben net gebeld door vriendin van mij.....die was als een van de eerste ter plaatse en is gestart met reanimeren......onwijs heftig!

Oef dat is ook niet niks zeg ;(

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:36

Wat fijn om die update te lezen, het is een klein lichtpuntje maar toch. Blijf vechten meisje, je kunt het echt! :(:)

En jeetje Danseresje, wat heftig. Geweldig goed dat je vriendin meteen heeft geholpen!

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:37

Danseresje schreef:

Ohhh....Dat moet echt heel heftig zijn geweest.. maar ze heeft wel een goede start gemaakt naar het overleven van B.. Heel tof.. maar ik kan me voorstellen dat het niet meer van haar netvlies te krijgen is..

Ook sterkte voor haar en de andere mensen die er bij zijn geweest.. die mogen ook niet vergeten worden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:39

Hopelijk wordt het kleine lichtpuntje een groot vuur... Ik blijf duimen en hopen. Linnie112 heel veel sterkte, ook voor je familie! Bietjuhh zet m op!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:41

Nee, was idd heftig. Toen vriendin er bij kwam ademde ze nog wel en ook had ze nog hartslag. Ze is meteen begonnen met reanimeren toen dit stopte. Heeft een minuut of twee alleen gereanimeerd en toen kwam er hulp van een brandweerman. Vriendin had nog nooit eerder gereanimeerd, behalve 1x training op een pop.

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:42

Ook hier een stille meelezer. Ik wil Bietjuhh en haar naasten heel veel kracht en sterkte toewensen. Hopelijk mag dit kleine lichtpuntje uitgroeien tot een groot wonder.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:44

Danseresje schreef:
Nee, was idd heftig. Toen vriendin er bij kwam ademde ze nog wel en ook had ze nog hartslag. Ze is meteen begonnen met reanimeren toen dit stopte. Heeft een minuut of twee alleen gereanimeerd en toen kwam er hulp van een brandweerman. Vriendin had nog nooit eerder gereanimeerd, behalve 1x training op een pop.

Wat goed dat ze het tóch gedaan heeft!! _/-\o_

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:44

Danseresje schreef:

Met recht een reddende engel.. Heel erg fijn dat er zulke mensen bestaan, die dat "gewoon" durven!

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:49

Danseresje schreef:

Wauwww... Respect.. Ik weet van mezelf dat dit heel moeilijk is.. Het is iets wat je moet weten hoe je het moet doen, en een pop is en blijft een pop..
Echt heel erg goed dat het zo heeft gedaan.. Voor haar ook wel goed om hier dus mee door te gaan.. je ziet hoe belangrijk het kan zijn als je kan reanimeren..

Edit: In werkelijkheid is het echt om een leven.. echt diep respect.. geef haar die pluim maar door.. ze verdient het..

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:54

God,hier krijg je toch kippevel van :j

Echt respect voor de vriendin.........wat een geluk datze erbij was!

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:59

Die verdient ook een kaartje vind ik....

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:59

Normaal blijf ik altijd veilig bij mijn eigen HK topics, maar dit bericht maakte dermate indruk op mij dat ik toch even een reactie plaats.
Ik wil B en haar familie ontzettend veel sterkte wil wensen in deze moeilijke tijd en hoop dat het allemaal goed komt...

Ravel13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 22:02

Ik lees ook iedere dag mee. Hoop dat je het redt meisje, zet em op

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 22:03

Kijk meerdere malen per dag ( eigenlijk de hele dag door )
Maar zie nu dat er een kleine hersen activiteit is top kop op je redt het

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 22:05

Wat fijn om na 20x dit topic te hebben bezocht nu dan wat goed nieuws te lezen, hoe klein ook. Als ik bedenk hoe het al door mijn hoofd spookt kan ik me haast niet voorstellen hoe zenuwslopend dit moet zijn voor de naaste familie. Ik wil hen dan ook alle kracht en rust toesturen. Met zijn allen hopen we dat bietjuhh hierbovenop komt, hopelijk helpen alle kaarsjes en alle positieve gedachtes!
Laatst bijgewerkt door Angela op 08-09-12 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam gewijzigd in boktnaam

Woeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 22:14

ik weet niet goed wat ik moet schrijven maar ook ik duim voor bietjuhh Y;(
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 07-09-12 23:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam veranderd in boktnaam

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 22:16

Wist ook meteen waar ze het over had toen ze zei dat ze gereanimeerd had....door dit topic. Ze had me gister al geprobeerd te bellen, maar was op dagtocht. Vind het ook onwijs top en super van haar!
Ondertussen denk ik ook veel aan bietjuhh (ondanks dat ik haar niet ken). Gister al tijdens de dagtocht, maar nu ook wel gedurende de hele dag en al helemaal na telefoontje van vriendin. En hoop, dat als ze er boven op komt, er niet teveel restschade aan over zal houden. Qua reanimatie was er direct actie en is er dus weinig tijd verloren, tijd die bij een reanimatie altijd zo van belang is! maar weet niet wat de schade is van de klap op de grond en de schedelbasisfractuur.

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 22:16

Fijn om beter nieuws te lezen!

Blijf vechten Bietjuhh, je kunt het!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 22:18

Danseresje,wat een heldin is jouw vriendin,echt super wat zij heeft gedaan!
Bietjuhh,blijf vechten,je kunt het meid! Blijf duimen en kaarsjes aansteken in de hoop dat ze er bovenop komt.

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 22:21

Ik hoop maar dat ze nog veel meer hersen activiteit kan toveren! Dit klein beetje licht is gewoon het begin van een grote licht bundel, dat moet wel!
Bietjuhh niet opgeven, wij blijven ook duimen, kaarsjes branden en aan je denken.