Cayenne schreef:Nederland is wel in het nadeel met 3 paarden die een extra parcours in de benen hebben.2 paarden toch?
Ik hou de updates hier in de gaten. Kan helaas de livestream niet aan hebben op mijn werk. (wordt in de gaten gehouden. )
__Martine__ schreef:Cayenne schreef:Nederland is wel in het nadeel met 3 paarden die een extra parcours in de benen hebben.2 paarden toch?2 ja
Saar88 schreef:Ik zou mezelf nog liever verdrinken in de waterbak dan dit te springen, mijn god zegzo diep is hij nou ook weer niet
Cayenne schreef:Saar88 schreef:Ik zou mezelf nog liever verdrinken in de waterbak dan dit te springen, mijn god zegzo diep is hij nou ook weer niet
Saar88 schreef:Ik zou mezelf nog liever verdrinken in de waterbak dan dit te springen, mijn god zegjij zwemt gewoon naar de overkant ach ieder z'n manier!
Cayenne schreef:Saar88 schreef:Ik zou mezelf nog liever verdrinken in de waterbak dan dit te springen, mijn god zegzo diep is hij nou ook weer niet
Cayenne schreef:Ludique96 schreef:Wie? Sorry typ fout Sorry maar dat geloven we niet, je bent gewoon geen fan! Je hebt er geen verstand van! .En Yes, bijnabijna, go Nederland
Cayenne schreef:Bedoelde 2 ja. Kijken en typen tegelijk is nog best moeilijk Gelukkig hebben de Engelse paarden hetzelfde probleem, dat scheelt al iets
ik ben zoooo zenuw naar hoe de springruiters het gaan doen van nl ik wens gerco ook alle sterkte toe met dit moeilijke parcours