Abacab schreef:Dat geval met Heuschmann kan ik me nog goed voor de geest halen. Moet zeggen dat ik me toch een beetje bedrogen voelde. Dus terecht dat Heuschman zelf zijn biezen pakte.
Maar daar snij je wel een probleem aan. Want welke ruiter [sport] is er dan wel op een fijne klassieke manier bezig? De naam van Hester is al vaak genoemd en dat vind ik echt een geweldig ruiter, niets dan hulde, maar ik snap echt niet waarom dat wel genade kan vinden bij de klassiek liefhebbers.
Ik denk dat eht ook slimmer is om mensen te wijzen op goede alternatieven dan om te blijven smijten met modder naar alles wat jou niet aan staat. Dus Murph en Piep, kunnen julie een naam noemen van een Ned. ruiter/trainer die actief is in de sport en waar jullie wel helemaal achter staan?
Wel -Ab- Volgens mij gaat het hier over rollkur en niet over wat klassiek correct is. Voorts zie ik niet het nut om dingen te noemen die mij bekoren,dat zou dan slechts weer een mooie aanleiding zijn om door te zagen en de aandacht af te leiden van waar het eigenlijk om gaat. Overigens hier in Nederland maar weinig;het is schrikbarend hoe normaal rollkur in ons land is geworden. Momenteel zie ik wel enigszins kentering en zie soms "te diep"op protocollen staan(wat dan helaas weer gecorrigeerd word met absolute oprichting). Het is jammer dat inhoudelijke argumenten steeds benoemd worden als schreeuwen en modder gooien,kenmerkend,dan dan wel weer. Dussss..Ab,kan jij ipv modder gooien naar tegenstanders van rollkur eens wat argumenten benoemen waar je helemaal achter staat?
Op een paard zitten staat imo niet gelijk aan dwang. Iets van een paard verlangen staat imo niet gelijk aan dwang.