Daar is nog helemaal niets over te lezen, of in het nieuws geweest.
Gelukkig zit er niemand op Bokt, die een paard van dit kaliber kan rijden. Dan onstaat daar sowieso geen ruzie over

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wonderworst_ schreef:tuurlijk blijft het veel geld, maar vind het zoo sneu dat edward nu weeeeer een toppaard kwijt is, en dat iemand anders met onze toch wel nationale paarden trots de wedstrijden zal gaan rijden...
Zidore schreef:Ik snap dat ze de weerstand niet kunnen weerstaan. Maar als 1,5 miljoen niet genoeg is... snap je me? Ik vind ook dat er een stichting opgericht had moeten worden (volgens mij was deze discussie er toch ook laatst met Sjef ofzoiets??) maar dat is nu mosterd na de maaltijd.
Ze hebben ook altijd gezegd als het bod boven de 10 miljoen wordt.. ja dan kunnen we bijna niet meer weigeren. En dat snap ik ook wel. Maar ik snap ook dat heel paardenminnend-NL zo reageert.
wonderboy schreef:wonderworst_ schreef:goodbye overwinningen van nederland...
Hoho we hebben Adelinde ook nog hoor.
En Hp met Tango & Nadine
En Edward heeft nog genoeg troeven op stal staan.
Ja misschien minder spectaculair dan totilas maar zeker met kwaliteit!
wonderboy schreef:wonderworst_ schreef:goodbye overwinningen van nederland...
Hoho we hebben Adelinde ook nog hoor.
En Hp met Tango & Nadine
En Edward heeft nog genoeg troeven op stal staan.
Ja misschien minder spectaculair dan totilas maar zeker met kwaliteit!
Janine1990 schreef:Zidore schreef:Ik snap dat ze de weerstand niet kunnen weerstaan. Maar als 1,5 miljoen niet genoeg is... snap je me? Ik vind ook dat er een stichting opgericht had moeten worden (volgens mij was deze discussie er toch ook laatst met Sjef ofzoiets??) maar dat is nu mosterd na de maaltijd.
Ze hebben ook altijd gezegd als het bod boven de 10 miljoen wordt.. ja dan kunnen we bijna niet meer weigeren. En dat snap ik ook wel. Maar ik snap ook dat heel paardenminnend-NL zo reageert.
In vredesnaam, leg mij uit hoe een stichting voor paarden moet werken?
Beeker schreef:Pff wat ontzettend jammer zeg.
Die mensen is het goed recht om dat paard te verkopen maar wat zonde voor Edward.
Zal toch stiekem wel in mn vuistje lachen als blijkt dat ie bij een andere ruiter helemaal niet zo goed doet (net zoals Lingh).
Dan komt ie misschien weer terug bij Edward.
horsiegek schreef:Bahh! Wat een rot nieuws, en een rot streek. Die Visser heeft vast genoeg geld. Waarom zo'n topcombinatie uit elkaar trekken? Terwijl hij een belofte had gedaan aan Edward. Echt even geen woorden voor, ik denk niet eens dat ik wil kijken naar iemand anders op Toot. Die twee zijn gewoon perfect voor elkaar. Wat een machteloos gevoel geeft dit zeg...
vossie schreef:xVeraaa schreef:
Lekker vriendelijk van N Werner zeg
"Ongelooflijk dat Anky van Grunsven op Twitter post over Totilas. Ze heeft ons niet gebeld of een berichtje gestuurd. We wisten al dat ze geen goede collega was, maar hebben het nooit gezegd. Nu mag de hele wereld weten hoe ze werkelijk is."
vossie schreef:xVeraaa schreef:
Lekker vriendelijk van N Werner zeg
"Ongelooflijk dat Anky van Grunsven op Twitter post over Totilas. Ze heeft ons niet gebeld of een berichtje gestuurd. We wisten al dat ze geen goede collega was, maar hebben het nooit gezegd. Nu mag de hele wereld weten hoe ze werkelijk is."