Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bijdehandje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:40

Waar haalt iedereen die verhalen vandaan, dat Totilas straks door een andere ruiter wordt gereden?
Daar is nog helemaal niets over te lezen, of in het nieuws geweest.
Gelukkig zit er niemand op Bokt, die een paard van dit kaliber kan rijden. Dan onstaat daar sowieso geen ruzie over :)*

GaitMonster

Ik hoop ook dat Edward hem mag blijven berijden. Jeetje wat zonde zeg...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Jammer, maar ook heel logisch dat hij nu verkocht is :) Zonde voor Edward, maar het is niet eens zeker wie de ruiter/amazone wordt, dus laten we dat eerst afwachten voor er ruiters/amazones worden afgebrand.

Verder vind ik veel reacties echt getuigen van weinig respect voor de vorige en huidige eigenaar van Totilas. Laten we gewoon rustig afwachten tot er meer bekend is en dan gal (pun intended :') ) spuwen, wanneer we dat nodig vinden :)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:41

wonderworst_ schreef:
tuurlijk blijft het veel geld, maar vind het zoo sneu dat edward nu weeeeer een toppaard kwijt is, en dat iemand anders met onze toch wel nationale paarden trots de wedstrijden zal gaan rijden...

Nou ja, na Lingh had hij toch kunnen bedenken om zich in te kopen of redeneer ik nou weer te simpel? :+

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:42

OMG ik ben sprakeloos......
Ik hoop dat er iemand op deze aardbodem is die Toti bij Edje wil houden, want deze combi is het gewoon helemaal!

Janine1990

Zidore schreef:
Ik snap dat ze de weerstand niet kunnen weerstaan. Maar als 1,5 miljoen niet genoeg is... snap je me? Ik vind ook dat er een stichting opgericht had moeten worden (volgens mij was deze discussie er toch ook laatst met Sjef ofzoiets??) maar dat is nu mosterd na de maaltijd.
Ze hebben ook altijd gezegd als het bod boven de 10 miljoen wordt.. ja dan kunnen we bijna niet meer weigeren. En dat snap ik ook wel. Maar ik snap ook dat heel paardenminnend-NL zo reageert.

In vredesnaam, leg mij uit hoe een stichting voor paarden moet werken?

Charly1989

wonderworst_ schreef:
goodbye overwinningen van nederland...

Hoho we hebben Adelinde ook nog hoor.
En Hp met Tango & Nadine
En Edward heeft nog genoeg troeven op stal staan.

Ja misschien minder spectaculair dan totilas maar zeker met kwaliteit!

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:43

Er ging een hele flits, rilling, killing door me lijf. Totilas verkocht....
Tja het zat er aan te komen...... Ook al zeiden ze van niet. Als zo'n paard als filmster 'door t leven gaat' dan blijven astronomische biedingen op zo'n dier niet uit.

Maar ik vind t jammer echt ontzettend jammer. We hadden met deze combinatie een geweldige sterk team.

T lijkt wel uitverkoop?! Painted Black, Ziësto, en nu Totilas. Hoewel ik nog steeds hoop dat t niet waar is.

horsiegek

Bahh! Wat een rot nieuws, en een rot streek. Die Visser heeft vast genoeg geld. Waarom zo'n topcombinatie uit elkaar trekken? Terwijl hij een belofte had gedaan aan Edward. Echt even geen woorden voor, ik denk niet eens dat ik wil kijken naar iemand anders op Toot. Die twee zijn gewoon perfect voor elkaar. Wat een machteloos gevoel geeft dit zeg...

Zidore

we gaan toch niet weer hier over die andalusier beginnen hé??

het gaat hier over totilas
en zoals totilas hebben we nog NOOIT gezien...

Vera1908

s6801881

%) Wasgebeurt??? Daar gaat onze topper, jammer dat hij voor de OS moet worden verkocht! natuurlijk hij is nu op de top het meeste waard maar arme edward! -O- het feest is nu echt over voor hem....

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:44

wonderboy schreef:
wonderworst_ schreef:

En Hp met Tango & Nadine

ja maar die hebben NIET gewonnen, dus als iemand toti net zo aan het lopen krijgt zullen we weer eeuwig tweede worden! net als het voetbal! XD

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:45

wonderboy schreef:
wonderworst_ schreef:

En Hp met Tango & Nadine

Adelinde ja, als Parzival niet op zijn tong bijt. Verder is het HP nog niet gelukt om hoog te eindigen, kan me geen top 3 klassering herinneren van de WEG. Tango hebben we nog niets van gezien.

Dus de enige goede combi die we nog hebben, is Adelinde met Parzival. Zeker voor 2012 (lees het bericht van Sjef)

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:45

Janine1990 schreef:
Zidore schreef:
Ik snap dat ze de weerstand niet kunnen weerstaan. Maar als 1,5 miljoen niet genoeg is... snap je me? Ik vind ook dat er een stichting opgericht had moeten worden (volgens mij was deze discussie er toch ook laatst met Sjef ofzoiets??) maar dat is nu mosterd na de maaltijd.
Ze hebben ook altijd gezegd als het bod boven de 10 miljoen wordt.. ja dan kunnen we bijna niet meer weigeren. En dat snap ik ook wel. Maar ik snap ook dat heel paardenminnend-NL zo reageert.

In vredesnaam, leg mij uit hoe een stichting voor paarden moet werken?

Het was de bedoeling om een stichting op te richten die goede Nederlandse paarden op zou kopen om ze te behouden voor de Nederlandse sport. Hoe ze dit precies voor zich zagen weet ik ook niet, maar er is wel een opzetje geweest. Of het uiteindelijk allemaal door is gegaan, geen idee.

Persevero

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:46

Beeker schreef:
Pff wat ontzettend jammer zeg.
Die mensen is het goed recht om dat paard te verkopen maar wat zonde voor Edward.
Zal toch stiekem wel in mn vuistje lachen als blijkt dat ie bij een andere ruiter helemaal niet zo goed doet (net zoals Lingh).
Dan komt ie misschien weer terug bij Edward :D .

jah ik ook, ik hoop dat hij het mooi op een bokken zet bij een ander, hij moet gewoon bij ed blijven

Janine1990

upendo

De anda trekt zijn voorbeentjes 'en achterbeentjes net wat beter op. :7

db1

xVeraaa schreef:

Lekker vriendelijk van N Werner zeg

"Ongelooflijk dat Anky van Grunsven op Twitter post over Totilas. Ze heeft ons niet gebeld of een berichtje gestuurd. We wisten al dat ze geen goede collega was, maar hebben het nooit gezegd. Nu mag de hele wereld weten hoe ze werkelijk is."

bijdehandje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:47

Een rotstreek? Ik denk, dat jij je een beetje moet schamen.
Ik zie wel meer schandelijke uithalen naar Visser voorbijkomen.

horsiegek schreef:
Bahh! Wat een rot nieuws, en een rot streek. Die Visser heeft vast genoeg geld. Waarom zo'n topcombinatie uit elkaar trekken? Terwijl hij een belofte had gedaan aan Edward. Echt even geen woorden voor, ik denk niet eens dat ik wil kijken naar iemand anders op Toot. Die twee zijn gewoon perfect voor elkaar. Wat een machteloos gevoel geeft dit zeg...

Marjo

vossie schreef:
xVeraaa schreef:

"Ongelooflijk dat Anky van Grunsven op Twitter post over Totilas. Ze heeft ons niet gebeld of een berichtje gestuurd. We wisten al dat ze geen goede collega was, maar hebben het nooit gezegd. Nu mag de hele wereld weten hoe ze werkelijk is."

Nou, vind dat ze groot gelijk hebben! Hoe onpersoonlijk is dit??

Tieneke

Ik wou ook al net zeggen, Marjoow... Als Parzival over 2 jaar maar niet op z'n tong bijt en Adelinde zo de Londense laan wordt uitgestuurd...

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:48

Jemig, van sommige dingen hoop je gewoon dat het nooit gaat gebeuren :n Zonde zeg......

Sannnn

vossie schreef:
xVeraaa schreef:

Tsss, dat getuigt wel van een goede collega die zoiets in het openbaar zegt. Jammer dat het zo moet gaan...
Ze kan het via Sjef of wat dan ook gehoord hebben.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 14-10-10 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Vera1908

Ik vind het ook niet chique van Nicole hoor, maar ik zag toenstraks dat mensen het over de Facebook van Nicole hadden dus vandaar. :)
Sorry hoor Janine1990.