maar ik heb echt medelijden met die peerdjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt_Sisi schreef:Hij zegt ik zal er alles aan doen om jou te laten stoppen, maar wat doet die er nu aan dan? niemand weet hoe ze der uit ziet dus ze zouden zo nog paarden bij haar kunnen kopen of zo iets.
biesbas schreef:Ik heb helemaal niks gehoord van dat kaarsjebrand gedoe, terwijl het dus toch een relatief groot topic schijnt ze zijn (geweest).
Liezel1 schreef:die advocaat hamert op een aankoopkeuring, dat je dat altijd moet doen... Maw, de schuld wordt op de kopers afgeschoven. Daar hadden uiteraard heel veel problemen mee voorkomen kunnen worden... maarja....
Daarnaast: al zouden ze wel laten keuren... de paspoorten etc zijn vervalst en de paarden gedrogeerd.
merel_gomez schreef:ik snap niet dat haar naam niet bekend mag worden... ze kan zor rustig door gaan met haar praktijken .......
biesbas schreef:manic schreef:Moet je eens een middagje bij een dressuur wedstrijd gaan staan... Tyfusbok hoor je vaak genoeg hoor.
Dat vind ik eerlijk gezegd ook niet zo heel erg, een paard verstaat je toch niet.