Ja, mooie hint idd! En nee, NaNi is voor mij een raadsel. *baalt*Omdat ik zo gefocussed was op die mii's heb ik geen printscreen kunnen maken van mijn 33000e post.
Bellatrix schreef:Chantal___ schreef:NaNi was simpeeellll.Hint dan? twee vriendinnen staan naast elkaar Ik heb chevax gevonden geloof ik
Chantal___ schreef:LittleLisa schreef:Myukii , Als je op zo'n troon gaat met allemaal moddies eronder die je dragen, mag ik er ook op? En ikke!Uhuh, uhuh, tuurlijk! Allebei! Zo ben ik dan ook wel weer hè.
NaNi staat naast d'r boktmaatje. Was vanochtend redelijk duidelijk. Ook in d'r berichten kun je het vinden.
Myukii schreef:Chantal___ schreef:En ikke!Uhuh, uhuh, tuurlijk! Allebei! Zo ben ik dan ook wel weer hè. Wat lieff. En wie gaat deze dragen? Vrijwilligers?
Chantaaaal mij ook? *puppyeyes*Ik heb de hele songtekst van Thunderstruck uitgeplozen, maar kan er nog steeds niks mee. UW is écht te moeilijk voor mijn simpele hersenen..
LittleLisa schreef:Myukii schreef:Uhuh, uhuh, tuurlijk! Allebei! Zo ben ik dan ook wel weer hè. Wat lieff. En wie gaat deze dragen? Vrijwilligers? De mods die onze prijsvraag fout hebben.
Oh, dat was de hint? Ja, die wist ik wel, hahaha, en weet door grondige inspectie ook wie die vriendinnen zijn. Maar als je geen van beide weet, is het alsnog een hint van niks.
Waarom vinden jullie de makkelijke en pak ik steeds de moeilijke en haal ik die makkelijke er niet uit?
Bellatrix schreef:Ik kan niet eens rustig HP kijken met een zak chips....ik móet hier gewoon mee verder. Staat hier ook op.Als jij nog mod had geweest had ik je er zo uitgepikt