Freekers schreef:Even zwaaien vanuit de trein! Je onderschrift zegt: Verdwaalde Tweaker.Weet je niet in welke trein je zit?
milou123 schreef:Freekers schreef:Even zwaaien vanuit de trein! Lins hier is-ie! Kan helaas niet op B&B komen, dat werkt niet fatsoenlijk in de trein Tot ooit? Ossi schreef:Weet je niet in welke trein je zit? Jawel Staat op die fijne schermpjes, super handig!
Wens me succes, ik heb morgen een date met een tweaker waar ik al de hele week mee aan het Whatsappen ben
leonie1988 schreef:Wens me succes, ik heb morgen een date met een tweaker waar ik al de hele week mee aan het Whatsappen ben Wie o wie?
leonie1988 schreef:Wens me succes, ik heb morgen een date met een tweaker waar ik al de hele week mee aan het Whatsappen ben Succes !
leonie1988 schreef:Wens me succes, ik heb morgen een date met een tweaker waar ik al de hele week mee aan het Whatsappen ben Succes! En vooral heel veel plezier!
DaMarcus schreef:leonie1988 schreef:Wens me succes, ik heb morgen een date met een tweaker waar ik al de hele week mee aan het Whatsappen ben Wie o wie? ClickMe een niet-actieve tweaker En bedankt, gezellig gaan we het wel maken!!
leonie1988 schreef:Oh en nee niet paardrijden dat ga ik hem echt niet aandoen!Gezellig samen eten en praten over servers en mannengadgets
Daantjee12 schreef:Leuk! Zo, ben weer online, jammer genoeg is er niemand van mn matches online Doe mij eens matchen dan. Bij mij is het ook saai op dit moment
DaMarcus schreef:leonie1988 schreef:Oh en nee niet paardrijden dat ga ik hem echt niet aandoen!Gezellig samen eten en praten over servers en mannengadgets Nou servers ben ik niet zo bekend mee. Maar mannengadgets wel dus dat gaat helemaal goed komen