djiezus, je geeft de mensen hier een vinger (muffin) en ze vreten je hand er bij op (kom maar brengen..)
Cindeeh schreef:Milou, jouw overweeg ik nog wel. omdat ik mee mag rijden haha Neem je laptop mee, blijf slapen, wat een plezier.
Cindeeh schreef:Nu nog iemand die ze wil opeten Als het voor mij niet zo ver was dan was ik zeker even langsgekomen
Heb je ook paarden? Kunnen we daar ook iets mee doen? Muffinmeeting!Oke dat iets doen met de paarden moet niet te verkeerd opgevat worden zeg maar
Cindeeh schreef:Heb je ook paarden? Kunnen we daar ook iets mee doen? Muffinmeeting!Oke dat iets doen met de paarden moet niet te verkeerd opgevat worden zeg maar
Hmmm net muffin gegeten....Zit nu helemaal onder de chocolade hahaahHeb nog pannenkoeken mix in de kast staan, hebben?
Cindeeh schreef:Heb je ook paarden? Kunnen we daar ook iets mee doen? Muffinmeeting!Oke dat iets doen met de paarden moet niet te verkeerd opgevat worden zeg maar Nee, niet meer. Wel foto's?En zo'n klein neppaardje.
Cindeeh schreef:Heb nog pannenkoeken mix in de kast staan, hebben? Vandaag niet, straks lekker ongezond (oven)friet met spareribs eten.
milou123 schreef:Cindeeh schreef:Heb je ook paarden? Kunnen we daar ook iets mee doen? Muffinmeeting!Oke dat iets doen met de paarden moet niet te verkeerd opgevat worden zeg maar Nee, niet meer. Wel foto's?En zo'n klein neppaardje. Nep paardje? BAILEYSS!!